יום רביעי, 10 באפריל 2024

שייק תות בננה וניל ומשקה שיבולת שועל

 


שוק תחליפי החלב פורח והדרישה לו אך הולכת וגוברת. אנשים בוחרים להמיר את חלב הפרה או להשתמש במקביל במשקאות שהן תחליפי חלב ולגוון באמצעותם שייקים, מאפים, קינוחים, גלידות ולא רק. אצלנו כבר מזמן תוכלו לפתוח את דלת המקרר ולמצא לפחות 3 סוגים דומיננטיים של תחליפי חלב. סוג אחת לבת שלי האחר לנכדים ואחד שרק אני שותה בתוספת לשייק פירות . 



יש לי תחביב קבוע לשבת על כוס שייק עם רובין נכדי הקטנה. אנו מכינות ביחד את המרכיבים, רובין  robin עומדת על כסא לצידי, אנו מכניסות הכל מבלנדר, מעבירות לכוסות, מתיישבות זו לצד זו, לוגמות בצוותא בזמן שאני מקריאה לה סיפור.

את שייק התותים שלי הכנתי הפעם תוך שימוש במשקה שיבולת השועל של תבואות. אני אוהבת את הסמיכות והמתיקות. מקפידה על מרכיבים טריים (בחורף משלבת קפואים) ומגישה גם לנכדים.
עונת התותים בשיאה וכל שאני מדרשת לעשות הוא להגיע לשדה הסמוך כאן ברמת השרון לקנות כמה סלסלות של תותים טריים שנקטפו זמן קצר קודם לכן, ולהכין את המשקה הבריא הזה כתחליף של מנת ביניים ולא כחלק מהארוחה.



שייק תות בננה וניל
בתוך כוס גדולה של בלנדר אני מערבלת
שתי כוסות תותים שטופים ונקיים
כוס - כוס וחצי קוביות קרח 
1בננה רכה
1 תמר מגולען
כוס משקה אורז אורז שקדים אורגני או משקה שבולת שועל אורגני של תבואות
שקיק סוכר וניל 




חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים טבעיים, נכנסת לתחום תחליפי החלב ומשיקה סדרה אורגנית ואיכותית של תחליפי חלב, ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים. הסדרה, המיוצרת באיטליה, כוללת ארבעה משקאות: משקה אורז שקדים אורגני; משקה שיבולת שועל אורגני; משקה סויה אורגני בריסטה; ומשקה אורז אורגני. סדרת המשקאות מתאימה לטבעונים, צמחונים, נמנעים מצריכת חלב ולקטוז ולכל הצרכנים שרוצים טעם אחר.



סדרת המשקאות האורגנית החדשה מותאמת לצרכים ולטעמים מבוקשים בקהל הישראלי. כל אחד מהמוצרים בסדרה מתאים למגוון שימושים בשתייה חמה או קרה, אפייה, תבשילים ועוד. בכוונת חברת "תבואות" להרחיב את הסדרה בהתאם לביקושים מקהלים וצרכנים שונים.

מומלץ לנער לפני השימוש. לאחר הפתיחה יש לשמור במקרר.
מחיר לצרכן 13.90 ש"ח, למיכל של 1 ליטר.
כשר פרווה באישור הרבנות הראשית לישראל ובהשגחת הרב יצחק בלינוב, איטליה.
להשיג ברשתות השיווק, חנויות הטבע ובמכולות.

























ריקי ברוך


















































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה