יום רביעי, 10 ביולי 2024

טעם חדש אצלנו בתפריט המשפחתי - פרוסות מוצרלה וקרמית עם שום ועשבי תיבול





דומה כי מילת המפתח בקרב בני המשפחה שלי היא המילה גיוון. ההקפדה על שינויים בתפריט התזונה שלנו תוך הקפדה על חומרי גלם בריאים היא הבסיס המרכזי אצלי לאורך כל השנים. הילדים שלי וכמוהם בעלי אוהבים לשנות, לטעום, להעז ולהחליף אהבות אוכל ישנות באהבות חדשות
השבוע זה קרה לנו שוב כשהמוצרים החדשים של Violife הגיעו אלי לטעימה והתנסות.


Violife, האלטרנטיבה הטבעונית לגבינות טעימות, משיקה שני מוצרים חדשים: פרוסות מוצרלה וקרמית עם שום ועשבי תיבול.

Violifeמבית Upfield, החברה הגדולה בעולם לייצור מוצרים מהצומח, המובילה העולמית בתחום ובעלת ניסיון של יותר מ-30 שנים בפיתוח וייצור מוצרים טבעוניים, מרחיבה את שוק המוצרים ללא לקטוז ומהצומח והמצליחים שלה בשוק הישראלי. כל המוצרים 100% טבעוניים ומתאימים לשומרי כשרות (כשרות בד"צ בית יוסף), לא מכילים אלרגניים, ללא חומרים משמרים ומועשרים בויטמין B12.

Violife שהוכתרה למותג המועדף בלמעלה מ-50 מדינות בעולם בקרב אנשים המעדיפים אלטרנטיבה טבעונית לגבינות טעימות ועשירות, משיקה שני מוצרים חדשים בישראל:

פרוסות מוצרל
ה טעם נוסף המצטרף למגוון פרוסות הגבינה הטבעוניות הקיימות של Violife . הטעם עדין ופרוסות המוצרלה מתאימות לכל שילוב ונהדרות בטוב. משווקות באריזת 200 גרם.
היא נמסה נפלא בטוסטים ומצוינת למאפים. 

קרמית עם שום ועשבי תיבול – טעם חדש בקרמיות של Violife . במרקם קרמי שמתאים למריחה, כתוספת לסלט ולהעשרת טעמים בפסטות וקישים. משווקת באריזת 150 גרם.
הקרמית טעימה במיוחד. היא "הולכת" עם קרקרים ועם ירקות, מצוינת לנשנוש עם כפית ומושלמת לכריכים. 

ערכתי שולחן ארוחת ערב כהרגלי, סלטים, גבינות, ירקות, טוסטים עם גבינת פרוסות מוצרלה, לחמים טובים מאפה בית (אני אופה מבצק ללא לישה) חביתות לפי דרישה והרבה כיף של בית.

האמת היא שלא ספרתי להם דבר על אופיין וטעמן של הגבינות. הם רגילים שאני מחדשת ולכן ששו לטעום וחילקו מחמאות ללא גבול... 


מנדי מנדלמן, מנהלת השיווק והאופרציה בישראל של אפפילד העולמית: "Violife נמצאת בחזית השינוי העולמית לעבר מזון בר-קיימא, והחברה ממשיכה לפתח מוצרים טבעוניים איכותיים וטעימים לציבור הלקוחות. פרוסות המוצרלה והקרמית עם שום ועשבי תיבול מצטרפות לרשימת המוצרים המצליחים של החברה בישראל וזאת בהתאם לדרישה הגוברת בארץ למוצרים טבעוניים איכותיים."





















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה