יום שבת, 27 ביולי 2024

חדש מיחיעם - דק-דק סלמי בסגנון איטלקי ודק-דק פסטרמה חזה בקר




כבר שנים שאני לקוחה נאמנה של מעדני יחיעם. כל מוצר שמושק לקהל נכנס אלי לטעימה ותמיד קוצר הצלחה ונשאר בסל הקניות שלי.
השבוע זה קרה לי שוב כשקבלתי להתנסות את דק-דק סלמי בסגנון איטלקי ודק-דק פסטרמה חזה בקר.

מהר מאוד אחרי שהבן שלי מצא במקרר את האריזות מעוררות התיאבון, הוא פתח והתחיל לנשנש. מודה שנאלצתי להוציא את האריזות מידיו כדי שאספיק לשלב את המוצרים המוצלחים בכריך ולשתף גם אתכם. 


יצרנית מוצרי הבשר "יחיעם", מקיבוץ יחיעם שבגליל המערבי, מרחיבה את סדרת "דק-דק" המצליחה ומשיקה שני מוצרים חדשים בסדרה: דק-דק סלמי בסגנון איטלקי ודק-דק פסטרמה חזה בקר. סלמי בסגנון איטלקי פרוס דק דק, בטעם מעושן ובמרקם בשרני, נהדר להכנת כריך מושחת וטעים. 


פסטרמה חזה בקר פרוס דק דק, בטעם מעושן ובמרקם עדין וקטיפתי, נהדרת להכנת כריך טעים ועסיסי. המוצרים ללא גלוטן, מכילים כ-14-15% חלבון ומשווקים באריזות נוחות של 120 גרם עם פתיחה וסגירה רב פעמית. זהירות!! אין סיכוי שהאריזה לא תחוסל עם פתיחתה!



סדרת דק-דק של יחיעם כוללת שלושה מוצרים בהם דק-דק פסטרמה בדבש, דק-דק פסטרמה של פעם ודק-דק פסטרה ברביקיו, אליהם מצטרפים שני המוצרים החדשים. הסדרה מתאפיינת בפריסה דקה מאוד של הנתחים (כחצי מ"מ), מה שמעניק לנקניקים ולכריכים המיוצרים מהם מרקם וטעם מיוחדים וטעימים. כל מוצרי הסדרה מושקים במיתוג חדש, המבטא את מומחיותה של יחיעם בייצור נקניקים בצל ההרים הירוקים והנוף הגלילי של יחיעם.


כשר בהשגחת הרבנות הראשית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 14.90 ₪ לאריזת 120 גרם.
להשיג ברשתות המזון ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.











ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה