יום רביעי, 31 ביולי 2024

עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון מזמינה פנויים ופנויות להשתתף במיזם התנדבות ממבט ראשון

 


לקראת ט"ו באב: עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון מזמינה פנויים ופנויות להשתתף במיזם התנדבות ממבט ראשון המשלב בין התנדבות ועשיית טוב לבין מפגש חברתי.
המפגש יתקיים ביום שישי, ה 16.8.2024 בין השעות 09:00-13:00, בעמותת "חזית הבית" בעין חורש שבעמק חפר.

עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, העוסקת בקידום ההתנדבות בישראל באמצעות מנוע חיפוש מקוון וכן באמצעות מיזמים בשטח, קוראת לפנויים ופנויות, להשתתף במיזם: התנדבות ממבט ראשון, המזמין להתנדב יחד ואולי, על הדרך, למצוא אהבה.





אירוע התנדבות ממבט ראשון, יתקיים השנה בשיתוף עם עמותת "חזית הבית", שהוקמה לאחר ה 7 באוקטובר ומסייעת למשפחות מפונות לרהט את ביתם החדש באמצעות תרומות של ריהוט ואביזרים לבית. ההאנגר של חזית הבית מכיל אביזרים, ריהוט ומוצרי חשמל לבית, שנתרמו על ידי הקהל הרחב או על ידי חברות ריהוט שונות. בכל שבוע מגיעות אל ההאנגר משפחות מפונות ובוחרות לעצמן את הריהוט לביתם החדש. את המשפחות מלוות מעצבות פנים הפועלות במקום בהתנדבות מלאה.

במסגרת התנדבות ממבט ראשון, יגיעו המשתתפים אל ההאנגר של חזית הבית בעמק חפר ולאחר פעילות קצרה והיכרות, הם ייקחו חלק בפעולות השונות שיש לבצע במקום: מיון, אירגון, סידור וכיוב'.

בעמותת רוח טובה מסבירים כי: "מיזם התנדבות ממבט ראשון מהווה הזדמנות נפלאה לשלב בין עשייה חברתית משמעותית, לבין האפשרות להכיר אנשים חדשים, בעלי ערכים דומים, ואולי גם למצוא אהבה. ובימים אלה, כשהחברה הישראלית מתמודדת עם אתגרים מורכבים, חשוב מתמיד לחזק את הקשרים הבין-אישיים ואת תחושת הערבות ההדדית," מוסיפים ברוח טובה, "אנו מאמינים שהשילוב בין התנדבות לבין היכרויות חדשות יכול ליצור חוויה משמעותית ומעצימה עבור המשתתפים."

פרוייקט התנדבות ממבט ראשון פונה לפנויים ופנויות מגיל 30 עד 40 .המעוניינים לקחת חלק, מוזמנים להירשם באתר רוח טובה. מספר המקומות מוגבל, וההרשמה היא על בסיס מקום פנוי.

המפגש יתקיים ביום שישי, ה 16.8.2024 בין השעות 09:00-13:00, בעמותת "חזית הבית" בעין חורש שבעמק חפר.




























ריקי ברוך


-רקע -

עמותת 'רוח טובה' מקבוצת אריסון, מציעה את מגוון אפשרויות ההתנדבות הגדול בישראל ועוזרת למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד התנדבות ועשיה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה