יום ראשון, 4 בדצמבר 2016

ההכנות לחגיגות הסילבסטר, ימי הולדת וחנוכה מתחילות בפעמית סטור-החודש במבצעים




השבוע בקרתי בסניף פעמית סטור בנתניה. מתוך הכרות עם עצמי, אני יודעת שכאשר אני נכנסת לחנות מהסוג שפורש לפני אנסוף אפשרויות אני קודם כל "הולכת לאיבוד", רוצה את הכל ונרגעת בהדרגה כשאני מבינה שאוכל לחזור פעם נוספת ולקנות את מה שנשאר על המדף כי כבר לא היה לי מקום בסל....

בימים אלו מציעה פעמית סטור רשת הכלים החד פעמית מגוון רחב של מבצעים לארועים, מסיבות יום הולדת, חגים וכמובן שלרגל חגיגות הסילבסטר וחנוכה המתרגשים אילנו בלבוא.











היתרון החשוב שתוכלו למצא בכל אחד מסניפי הרשת הוא השפע הבלתי מוגבל של כלי אוכל, כלי הגשה, כוסות, כוסיות קינוחים, תבניות ומוצרי אפיה, כלי אחסון מפלסטיק ומזכוכית, קישוטי יום ההולדת וסילבסטר, מפות, ראנרים, אביזרי מטבח, בלונים, נרות מכל סוג, ניחוח וגודל, סביבונים, סלסילות הגשה ומגשים, אביזרים לקישוט השולחנות, מנזטים, מפיות תחרה, כלים ירוקים מתכלים והרבה שמחה בידיעה שקל ונח לרכוש הכל תחת קורך גג אחת- פעמית סטור.














בין המוצרים שבמבצע שימשך עד 1.1.17 תוכלו לרכוש בהנחות משמעותיות: 
צלחות מהודרות ב- 70% הנחה
כוסות יין/שמפנייה ב- 15% הנחה
סכום מפואר, השני ב- 70% הנחה
קערות קריסטלים ב- 40% הנחה
מבצעי כלים השני פיירקס השני בחצי מחיר














למי שמתכנן לארח בקרוב בחנוכה, בסלבסטר או לרגל יום הולדת במשפחה מציגה רשת פעמית  סטור רעיונות עיצוב מגוונים:

*כאשר מארחים במזנון חגיגי ומקושט בחרו צבע מוביל וצבעי משנה צבעי מפות המזנון יורכבו משלושה גוונים, גוון בסיס למפת הבד בצבע חלק שתכסה את השולחן, ומעליה שני צבעים נוספים של מפות ראנר. הצבעים המובילים יכולים להיות - מפת בד כחולה כהה עם ראנרים בצבעי ירוק ותכלת, מפת בד בצבע טורקיז עמוק עם ראנרים בצבע פוקסיה וזהב , מפת בד בצבע שמנת עם ראנרים בצבעי בורדו עמוק וזהב או כל שילוב זוהר / חנוכתי שיש....

*התאימו את צבעי הכלים החד פעמיים, כלי ההגשה והמפיות לגווניי צבעי המפות התאימו את צבעי הכלים לגווניי היסוד שבחרתם למפות המזנון ושלבו צבעים חמים של כלי ההגשה. ניתן לעטוף את הסכו"ם בתוך מפית ולקשור עם סרט דקורטיבי ולהניח בתוך סלסלה.

*צרפו לשולחן מפיות נייר חד פעמיות: שיעהניקו שמחה. מומלץ לבחור מפיות נייר מודפסות בהדפס צבעוני, בגוונים המתאימים לצבע מפת השולחן.

*יש להקפיד לשים את הצלחות והסכו"ם בשני מוקדים בשני קצוות השולחן, בכדי לאפשר מעבר נוח לאורחים ולאפשר זרימה טבעית מסביב למזנון. 

*העמדת המנות על המזנון: לעיצוב מעניין מומלץ לעצב את כלי ההגשה המרכזיים של המנות בגבהים שונים. ניתן להיעזר במתקני הגשה עם רגל, קערות גבוהות לצד מגשים שטוחים, וכיוצא בזה.

*פרחים ופמוטי נרות מעניקים עושר וחיות לשולחן המזנון. במידה והחלטתם להוסיף אותם, יש להקפיד ששולחן המזנון מוצמד לקיר החדר, ושאגרטל פרחים או הפמוטים צמודים לקיר האחורי, ואינם מהווים סכנת התרסקות על האורחים.

*בשולחן נוסף ניתן לערוך קינוחים בכלים דקורטיביים אישיים פרוסים במגש או בכלים מסודרים בקומות, אלו  יוסיפו נפח צבע ויהוו מרכז שולחן מוערך, ובצדו חשוב לזכור לייצר עמדה להכנת משקאות חמים.

                   




                                                      

זה הזמן להתארגן בנחת ולא לעמוד בתור ובעומס שעתיד להתרגש ככל שיתקרבו חג החנוכה והסלבסטר קרוב לוודאי שאז תעמדו כבר בתור לסופגניות החמות... 

זה הזמן לבחור ולהתאים בין הכלים, המפות, המפיות הקישוטים והצבעים כדי שהחג שלכם יהיה ססגוני, שמח, ולא ידרוש מכם עבודת הכנה רבה לפני ואחרי. רק בשמחות


תוקף המבצעים בסניפים או הרכישה ישירה באתר :  החל מ- 1.12.2016 – 1.1.2017






























ריקי ברוך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה