יום שני, 12 בדצמבר 2016

חוויתי טיפול אנטי אייג'ינג BYOUNG ואני ממליצה על nirolin





בשלהי הקיץ האחרון נחשפתי לסדרת תכשירי אנטי אייג'ינג שטרם השתמשתי בעבר. תכשירי חברת nirolin.  כשהגעתי הביתה עם ערכת ההתנסות בחרתי להתחיל בטיפול.



לרכישה במקום POPULAR




כבר בשלב הראשון של ההתנסות חשתי שעור הפנים עובר תהליך, לא ידעתי להצביע עד כמה, אבל מתוך תחושת העצקוץ הקל ידעתי שהחומרים פעילים והתוצאות עוד תגענה.

בנוסף לערכת ההתנסות גם קבלתי טיפול פנים שלם בתכשירי החברה ובחרתי את ידיה המקצועיות של הקוסמטיקאית האמונה עלי כבר תקופה ארוכה. 
הגעתי ל POPULAR - הבית שלך לאסטטיקה גוף ונפש ברמת השרון.









אתי פופולר- קוסמטיקאית פרא-רפואית העניקה לי חוויה של התחדשות וניקיון במספר שלבים שמרביתם היו סוג של הנאה כמו שאני מכירה מטיפולים קודמים תחת ידיה.

השלבים בטיפול:
1. נקוי הפנים
2. מסכה סופחת שנשארה למשך דקות ממושכות והוסרה תוך הפיכתה לגרגרי פילינג גומאז'.
3. פילינג מרגיע למשך עשר דקות נוספות תוך זיהוי קמטוטים (אצלי יש בשפע) והחדרת פילינג ממוקדת.
4. החדרת ויטמין סי. (לא חגגתי בשלב הזה....)
5. החדרת מטרקסיל
6. מריחת סרום לחות והחדרתו לעור.
7. משיכת סרום עינייים (הרגשה נפלאה) מסביב לעיניים בעיקר באזור ה"מקומט"
8. החדרת קרם מתיחה שהקים אותי בתחושת רעננות צעירה מכפי גילי לפחות לתקופה הקרובה.



אין ספק שתוצאות הטיפול ניכרים על פני טוב יום הבקר ביום שאחרי. שטיפת הפנים במים קרים הוסיפה לי רעננות טובה למרות הקור של חורף דצמבר. 
הפנים קבלו ברק זוהר והשרו עלי תחושה של התחדשות.
אני יוצאת לבקר חדש.











אני אוהבת את מגע ידיה של אתי, שעת הפינוק והרוגע היא תרומה כפולה לגוף ולנפש. מוסיקת הרקע, המקום המזמין, אוירת הבית והחיוך הלא נגמר של הצוות כולו, מחזירים אותי ל POPULAR - הבית שלך לאסטטיקה גוף ונפש ברמת השרון בכל פעם מחדש. 
לעיסוי, לפדיקור ומניקור, להסרת שיער בלייזר, לסדנת הפליאו שנפתחת בימים הקרובים בהנחייתה של רונה קמחי וסתם לעוד כוס קפה עם חרות שהשיחה איתן היא טיפול מפנק בפני עצמו



 כולנו רוצים להשאר צעירים ולהראות צעירים, אלא שהטבע כמו בטבע עושה רק מה שנכון לו. האופציה שנותרת לפנינו היא לגייס את המדע ולנסות להאט את קצב הזדקנות העור באמצעותו.

אני לא משלה את עצמי לא ניתן לעצור את התבגרות העור, אך מתוך ההתנסות שלי במוצרי סדרת האנטי אייג'ינג של נרולין אפשרי להאט את קצב הזדקנות העור ולתקן את מה שכבר הספיק לקבל סימנים של התהליך.


סדרת האנטי אייג'ינג  של נירולין פועלת בשבילי כנגד מחוגי הזמן. מחדשת את תאי העור ומעודדת את יצור הקולגן.

את סדרת מוצרי אנטי אייג'ינג BYOUNG, ניתן להשיג לאחר אבחון, ייעוץ ומעקב ורק אצל קוסמטיקאיות מוסמכות, אסתטיקנים ורופאי עור בכל רחבי הארץ. 






לפרטים ולרכישת ערכת התנסות הכנסו לכאן 









ריקי ברוך








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה