יום שלישי, 6 בדצמבר 2016

חגיגות הכריסמיס בביג פאשן נצרת יצאו לדרך וגם אתם מוזמנים





סוף השנה האזרחית היא אחת התקופות היפות בשנה כאשר העולם הנוצרי לובש חג ומקדם את פניו של סנטה קלאוס בתפאורת חג המשלבת אורות, צבעים, עצי אשוח, מוזיקה ומתנות.











את השבת האחרונה עשיתי במקום שאני הכי אוהבת לשוב אליו בכל דצמבר. הגעתי לאירועי הפתיחה והדלקת האורות המסורתית לקראת הכריסמיס בקניון BIG FASHION נצרת

בכניסה לקניון קדמו את פני כל מאפייני הכריסטמס: עצי אשוח, קישוטי כריסטמס מוארים, כדור שלג ענק ודוכנים שמציעים מתנות לחג. עוד בפאורה המדמה את אווירת החג: אח ענק מעץ, שטיח צמר חמים, כסא נדנדה מעץ, עץ אשוח מקושט ומואר ומתנות מפוזרות מתחתיו. 


כל חלונות הראוה בביג פאשן קושטו בעצי אשוח ובאיילים מוארים ומנצנצים כך שניתן להבחין בהם למרחוק. כמו בכל שנה גם השנה מתקיימת בקניון תחרות חלון הראווה היפה ביותר, שיעניק לצוות החנות שחלון הראווה שלה יהיה המקושט והחגיגי ביותר פרס חגיגי ומשתלם במיוחד.











מיד כאשר נכנסתי בשערו הצפוני של הביג עשיתי דרכי אל בית עץ המסורתי של סנטה קלאוס. הבית כבר עומד על טילו מואר,ססגוני ומקושט, מציע למבקרים את כל מוצרי הכריסמיס תחת קורת גג אחת. מתנות, קישוטים, כובעים, סרטים, שוקולדים, בובות סנטה קלאוס עצי אשוח בגדלים שונים פתיתי שלג ומזכרות לחג. 

דומה כי סנטה קלאוס כבר עובד במלא המרץ, הוא מטייל בקניון, מוביל תהלוכות, מחלק מתנות לילדים, רוקד, חוגג ושר את שירי החג ובעיקר מצטלם עם כולם בהמון שמחה ועליצות. 










במהלך החודש הקרוב יתקיים בקניון יריד דוכנים חגיגי אשר יציע מגוון של אקססוריז מיוחדים לחג: קישוטים אותנטיים, כובעי סנטה, מאכלים מיוחדים, תבלינים ואחרים. 

האווירה הבינלאומית המאפיינת את קניון BIG FASHION נצרת במהלך הכריסטמס היא חלק בלתי נפרד מהחגיגות המתקיימות מידי שנה בעיר נצרת, כאשר הקניון מציע למבקריו את חווית הכריסטמס בדיוק כפי שהיא באה לידי ביטוי ברחבי העולם. 
כך שאם לא הצלחתם לטוס השנה (ממש כמוני... ) יש לכם הזדמנות נפלאה להגיע לעיר הצפנית נצרת להנות מהחג על כל מאפייניו, לטייל בעיר, לבקר בשוק וכמובן לחגוג עם כל המשפחה בביג פאשן ולחזור הביתה עם שקיות מפנקות שרכשתם במקום.







עמוד הפייסבוק של קניון BIG FASHION נצרת מעדכן  עבורכם את כל המבצעים וההטבות שמציעות החנויות והרשתות בקניון, כמו גם את הפעילויות והאירועים שונים שמתקיימים בקניון לרגל הכריסטמס.









ותודה למלון לגאסי על הארוח המושלם. 
נשוב בקרוב




























ריקי ברוך
















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה