יום שני, 11 בדצמבר 2017

חגיגת יום הולדת בגאיה קוסמטיקס 50% הנחה בין התאריכים 12-18/12/2017







מאז שהתחלתי להשתמש בתכשירי הטיפוח והאיפור של גאיה קוסמטיקס  אני שבה ומתנסה בהם שוב ושוב. כל תכשיר שעושה עבורי "את העבודה"
ומתאים לסגנון ולאופי שלי, מתקבל באהבה והופך להיות חלק מתיק האיפור והטיפוח היומי שלי.

אני אוהבת קרמים קלילים ותכשירי איפור המעניקים לי מראה טבעי נקי מחד ומראה קורן גם כאשר אני עייפה מאידך. 




 





 בימים אלו חוגג מותג האיפור gaya cosmetics - יום הולדת 6
לרגל יום ההולדת מעניקים בכל סניפי המותג הנחה חסרת תקדים של 50% על כל המוצרים.
בין התאריכים 12-18/12/2017 
לכל מי שמבין בקוסמטיקה איכותית זה הזמן לרכוש ולהתחדש. 























קו המוצרים של gaya cosmetics מתאים לכל אישה בכל גיל.
מוצרי הטיפוח והאיפור המנרלי על סגולותיו הטבעיות מתאים לכל סוגי העור בזכות אותם רכיבים ומסנני הקרינה המותאמים לסוגי אקלים שונים 

כולל האקלים הים תיכוני הלח והחם שבישראל.

ליין הטיפוח של gaya מועושר בחומרים טבעיים המטיבים עם עור הפנים. 
ויטמינים, מינרלים,שמנים, צמחים וחומצות שהסינרגיה ביניהם מגמישה את העור, 

שומרת על לחות מיטבית לאורך שעות, שומרת על מרקם ומטשטשת את את פגעי הזמן

ליין האיפור המינרלי של gaya עשוי 100% חומרים טבעיים. 
כל התכשירים נטולי פרבנים, נטולי כימיקלים וחומרי בישום.



לרשימת הסניפים הכנסו לכאן 






ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה