יום שני, 16 באפריל 2018

"הכלב חברו הטוב של האדם" ספר ילדים מקסים







האמת היא שהספר הזה הגיע לכאן ממש בזמן.
אני כבר לא בת 6 כמו פלג גיבור הספר וגם לא אמא לילד בן 6 אבל לי זה ממש לא משנה.
אתמול בערב אמר לי בני הצעיר שהגיע הזמן שאאמץ שוב כלב היות שכבר זמן רב אני מתגעגעת לחוויה.
מאז שג'קי שלי מת בשיבה טובה אני נאלצת למצוא מרגוע באהבתי הרבה לכלבם של השכנים.







  
פעם הסבירה לי אשת מקצוע ש... כ-לב הוא כולו לב 💙 ואני מאמינה ויודעת שזו גם המציאות.
כ-לב💚 הוא החבר הכי שמח והכי טוב שיכל להיות לכל אדם בכל גיל. 
















"פלג ושוקובוי הפכו לחברים טובים
הם נהנו יחד, התגלגלו על השטיח ואפילו שיחקו מחבואים..."

בסיפור הנפלא של יפית בללי באיורים של דניאל ווליך בוחר פלג בן השש את המתנה המיוחדת לפני עלייתו לכיתה א. שקד בוחר לאמץ כלבלב קטן וחמוד שהופך להיות לו לחבר נאמן 
שתמיד כיף לשחק איתו בבית ובחוץ.


"כשניכנס פלג הביתה, שוקובוי, חברו הנאמן, קיבל את פניו בשמחה.
הוא כשכש בזנבו, קפץ עליו וליקק אותו בלי הפסקה. החיוך מיד שב לפני של פלג.
"אוי שוקובוי, אתה החבר הכי טוב שלי. קבלתי את המתנה הכי טובה שיש", אמר" 















ג'קי שלי 1969








הכלב-חברו הטוב של האדם מאת: יפית בללי
אייר: דניאל ווליך הפצה מדיה 10 







ריקי ברוך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה