יום שלישי, 24 באפריל 2018

"המסע ביער" קסם של ספר מאת מור אפריים





השבוע כשנאלמה תרועת הפסטיבלים וארועי יום העצמאות נותרו אי שם מאחור, היה לי צורך משמעותי לקרא משהו אחר. בתזמון מדוייק משהו, הגיע לידי המסע ביער 
עד שעזבתי הכל וישבתי לקרא ולייתר דיוק, הכנסתי אותו לתיק ונסעתי מרחק דקות קצר לבית הקפה השכונתי, שם גמעתי ולגמתי את המילים והקפה בו זמנית. 


עוד בטרם הגיע הקפה, כשנוכחתי שהכותבת ספורטאית ומשחקת כדורגל נשים בעיר קרית גת, הרגשתי שייכת. 
גדלתי במושב סמוך ולמדתי כל שנותי בעיר קרית גת. בת אחותי הצעירה בת 14 קפטנית נבחרת הכדורגל-נערות של קרית גת ועד היום אני שייכת למקום בכל מעודי.








"... לא ידעתי לאן ללכת, אבל עץ שפגשתי אמר לי "היכנס ילד, אל תעמוד בשלכת". אמרתי לו בשקט: "אני מעט חושש. אני לא יודע מה יש בהמשך הדרך ולאן היא מובילה,  
תעזור לי אם לא אמצא את הדך חזרה."
חייך העץ ואמר: "אני אתייעץ ואלווה אותך לאורך כל הדרך, אבל את ההחלטות תצטרך לקבל בעצמך, רק כי יש לבחירות שלך ערך."


המסע ביער מביא את סיפרו של ילד החווה את עצמו, מגלה את עצמו מחדש, בוחן את החברה שהוא חלק ממנה ולבסוף מביט עמוק פנימה ומקווה לבחור נכון.
תוך שימוש בדימויים והאנשה משמשים העצים, ההרים והענפים מקורות השראה שיובילו גם אתכם לנתב את הדרכים ולחפש את התשובות. 
המסע ביער יעורר בכם את המודעות לבחינת המסע האישי שלכם לטובת עצמכם כחלק מהחברה בה אתם חיים. 

"הרוח נגעה בי קלות והמשיכה את דרכה בין ההרים, השמש החלה לשקוע ושקעתי גם אני בהרהורים. חשבתי על המסע שלי ועל כך שלמדתי הרבה שעורים לחיים. " 



קראתי אותו בלגימת קפה. 
"המסע ביער" מאת מור אפריים הוא הרבה מעבר לסיפור עם תובנות ומוסר השכל המותיר את הקורא בדקות ארוכות של מחשבה עם עצמו ובכלל. 
האיורים המופלאים של אריאל נעמן משלימים את המסרים והופכים את הספר לספר מתנה תרתי משמע! 








מור אפריים גרה במושב נבטים. סטודנטית לתואר שני בחינוך באוניברסיטת בן גוריון, שחקנית כדורגל וקפטנית מ.ס קריית גת ומרצה בפרויקט "אתנה" לקידום ספורט נשים. "המסע ביער" הוא ספר הביכורים של מור, שבו היא שולחת את הקוראים למסע של בחירה מודעת, מסע של החלטות משנות חיים ופני חברה.

"מסע ביער" מאת מור אפריים 
הוצאת מדיה 10 לרכישה ישירה הכנסו לכאן 








ריקי ברוך








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה