יום שבת, 28 באפריל 2018

לגלידה שלי שלש פינות - פרמידת גבינה שוקולדית





שלש בקשות מדוייקות של ילדי הכתיבו לי את התוצאה כשנגשתי להכין את עוגת הגבינה הזו. 
היא צריכה להיות שוקולדית, לא אפויה ועם פתיבר שוקו בלבד. 
אודה שהוקל לי בעצם דיוק הדרישות ובהזדמנות הנהדרת לחגוג עם המוצרים שיעניקו לי את התוצאה המושלמת במינימום עבודה. 


דקות קצרות אחרי כשהוספתי את השוקולדית לשולחן הקינוחים בצהרי השבת, עלה על פני חיוך גדול. 
מהר מאד הבנתי שעד שבועות אצטרך לחזור על המתכון פעם נוספת לנוכח ההצלחה.



 







פרמידת גבינה שוקולדית

מרכיבים:
250 גרם פתיבר שוקו
רבע כוס חלב
רדיד אלומיניום רחב.


למלית
500 גרם בלילה להכנת עוגת גבינה "השף הלבן"  
קרטון שמנת עמידה לקצפת מתוקה 32% שומן בטעם שוקולד
אינסטנט פודינג בטעם וניל - קופסת קרטון (80 גרם)
125 גרם גבינת מסקרפונה "השף הלבן"
חצי כוס חלב


לציפוי 
חצי מיכל שמנת מתוקה "השף הלבן" +100 גרם שוקולד מריר
מחממים את השמנת ומסירים מהאש. מוסיפים את השוקולד המריר ומערבבים לקרם חלק
יוצקים על גבי העוגה הקרה ושומרים בקירור.

הרכבת העוגה
מקציפים במיקסר את כל מרכיבי המלית לתערובת אחידה ומצננים מחצית השעה.
טובלים את הביסקוויטים בחלב ומסדרים בשלוש שורות מקבילות  על נייר הכסף. (אני הנחתי עליו שקית קוקי שפתחתי בשני דפנות)
מורחים שכבה נדיבה של מלית ומיישרים. מוסיפים שורה נוספת של ביסקוויטים במרכז ומוסיפים כמות נוספת של מלית מעליהם.
מרימים את שתי השורות החיצוניות בעזרת נייר הכסף, כך שמתקבל משולש. מהדקים מלמעלה ועוטפים בצדדים ומכניסים לפריזר. 



המלצתי: ארגנו לכם את המרכיבים מראש. הכניסו את המלית המוכנה לצינון ורק אז תתפנו לטפל בבסקוויטים הטבולים. 
צננו את העוגה היטב לפני הוספת הציפוי העליון והגישו עם קפה קר, עם גלידה או עם פלחי פירות טריים. 










אני שומרת את העוגה בפריזר. מוציאה מספר דקות לפני ההגשה פורסת ומגישה. 
בתוך מספר דקות היא מושלמת לאכילה.
שבועות שמח!










ריקי ברוך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה