יום שלישי, 10 באפריל 2018

טחינה סלק במעטפת חציל קלוי








שתיהן טבעוניות, שתיהן אוהבות אוכל טרי, בריא, אינן נוגעות בגלוטן וסוכר מבחירה וידועות כבשלניות קטנות עד חסרות נסיון... השבוע הן החליטו להכין את ארוחת הערב שלהן ביחד. בתי וחברתה שכנתה, השתיים שמרבות לבלות יחד גם מחוץ לחדר הכושר, נכנסו למטבח עם סף מוטיבאציה שנסק לגבהים חדשים והניב תוצרים מפתיעים. (עיניכם הרואות).













בעוד הבעלים חולקים מפגש גברים הרחק משם, צופים במשחק כדורגל "חשוב", ערמו השתיים שולחן ועליו: מיני ירקות, עדשים, נבטים, עלי בייבי, חסות וביניהם:
חציל קלוי בטחינה סלק שהוכתר בלא ידיעתה של הגברת מירי רגב, במעמד של: ו"לתפארת מדינת ישראל".










טחינה סלק במעטפת חציל קלוי

המרכיבים
2-3 חצילים קלויים על אש גלויה או בתנור. לצנן ולהעביר לצלחת הגשה עמוקה / קערית.
פטרוזיליה טריה קצוצה.


טחינה סלק
רבע קילו טחינה גולמית אורגנית של אחווה (טחינה אחוה משומשום מלא היא המשובחת שבטחינות לטעם כל בני ביתי!)
חצי כוס מים
לימון טרי סחוט
שן שום כתושה
מלח
ראש סלק מבושל, מקולף, מצונן


ההכנה
לערבב את כל החומרים יחד בבלנדר מוט או במג'ימקס
לשפוך על החציל הקלוי שנשאר בקליפתו להוסיף פטרוזיליה קצוצה ולהגיש














בימים אלו ממש יוצאחברת "אחוה", יצרנית הטחינה, חלוה ומוצרי מאפה, יוצאת במיתוג מחדש לאריזות הטחינה האורגנית מתוצרתה. החברה משיקה טחינה אורגנית רגילה וטחינה אורגנית מלאה בעיצוב חדש, השם דגש על יתרונותיה של טחינה אחוה: היותה טבעית לגמרי, ללא תוספת מלח ועשירה בערכים בריאותיים כמו סידן, ברזל ובסיבים תזונתיים. 
על פי דו"ח סטורנקסט לשנת 2107, מותג הטחינה של חברת "אחוה", הינו המותג הנמכר ביותר בישראל לשנת 2017, הובלת שוק עליו שומרת אחוה בשנים האחרונות.
לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של "אחוה": אחוה מובילה בפער לא קטן זאת משום שאחוה מוכרת את תוצרתה הטבעית והאיכותית במחיר שווה לכל נפש כחלק ממדיניות המחירים שלה. לדבריו, העיצוב החדש לאריזות הטחינה האורגניות של החברה הינו המשך ישיר לעיצוב החדש שהשיקה אחוה לפני כשנתיים לטחינות מתוצרתה, מהלך אשר הוכתר בהצלחה רבה ונהנה מאהדת הקהל.
מחיר מומלץ לצרכן: 10 – 13 ₪ לאריזת 500 גרם.  




 












       עצמאות 70 שמח 


    ריקי ברוך


















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה