יום שלישי, 18 בספטמבר 2018

"הזמנה לחתונה-צעדים נכונים להגיע לחופה"-ספר חדש מאת אוריאל וינברג









יש לי חברה גרושה שכבר עייפה מלהשקיע שעות וערבים בדייטים.
כל ערב מאכזב מוביל אותה שוב לאותו תסכול, אכזבה, יאוש, עצב וחשיבה להיכנע ו"להרים ידיים".


ה"טינדר" כמו רבים מאתרי ההיכרויות בהם מחפשים היחידים להינשא לא נותן לכולם את התשובה.
רבים מה"סינגלים" ישובו ויחפשו זוגיות אל מחוץ לרשת החברתית ויבקשו לבנות לעצמם קשר בריא, מאושר שיוביל לחתונה ולבניית תא משפחתי ובית חם.

מסתבר שלא כולם יודעים באמת כיצד להשיג את מה שהם מייחלים לו.








היש דרך נכונה למצוא זוגיות?
האם חייבים לצאת לדייטים רבים?
האם צריך להסכים לכל הצעה רק בכדי להשקיט את המצפון?
ואולי כדי להגיע לתוצאה אחרת, צריך לעשות משהו שונה ממה שעשינו עד עתה? 



"הזמנה לחתונה-צעדים נכונים להגיע לחופה", ספרו החדש של אוריאל וינברגר מייסד ומנכ"ל "בית הספר לזוגיות הגפן"מבוסס על ההבנה כי כדי ליצור זוגיות לא בהכרח צריך לצאת לדייטים רבים ולהסכים לכל הצעה. במקום זה, צריך לעשות פעולות אחרות, מדויקות יותר, בעיקר עבודה עם התת מודע כדי ללמוד דברים חשובים בדרך למטרה. 


"במקרים מסויימים תת המודע מחבר בין זוגיות לבין כאב, כיוון שחוויות קודמות גרמו לאדם להתייחס לכך באופן הזה. אדם המכיר מערכות יחסים שכרוכים בהן כאבים שונים, 

עלול לפתח מערכת הגנה סמויה, לא מודעת. לדוגמא, בחור שמגיע לפגישה ומבחין רק בחסרונות של בחורה. במקרה כזה, תת המודע רואה רק חסרונות כדי להגן על עצמו מתוך הפחד של הלא נודע". 





וינברגר, נשוי ואב ל-7 ילדים, יזם, מרצה ומורה דרך רוחני, שהקים את בית ספר לזוגיות "הגפן", שבו מודרכים זוגות לשיפור הזוגיות ומסייעים לפנויים ולפנויות ליצור זוגיות נכונה. עוסק מזה שנים בהדרכה בתחום הזוגיות. 
ראשיתו של הספר באסופת מאמרים שפרסם וינברגר בביטאון באזור מגוריו לפני מספר שנים והפך לספר שיכול להיות מתנה אידיאלית לחג עבור אנשים המתביישים להודות שהם צריכים עזרה ביצירת זוגיות.
העבודה של וינברגר, כפי שמתוארת בהרחבה בספר, היא לשנות את ההקשר הפנימי של המוח אודות זוגיות, כך שיתעורר רצון אמיתי בזוגיות. "אחת הדרכים לכך היא להעניק למוח את הביטחון שיש לו את הכלים הנדרשים בכדי להתמודד בהצלחה עם האתגרים הכרוכים בחיי הזוגיות. כאשר מזכירים לאדם את היכולות הקיימות בו, את העוצמה והכישרונות, יהיה לו קל יותר להתקדם לקראת זוגיות".










הזמנה לחתונה-צעדים נכונים להגיע לחופה
כתב אוריאל וינברגר
הוצאת מדיה 10
הספר המיועד לדתיים ולחילונים, לנשים ולגברים
לרכישה ברשתות צומת וסטימצקי או באתר מדיה 10
















ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה