יום שני, 3 בספטמבר 2018

יומני משיח ספר מאת דרור טיקוצ'ינסקי











שנאה ואהבה, תקווה וייאוש, כעס, נקמה, תאוות בשרים, והומור עצמי, מתגלים במחשבותיהם הפנימיות של הגיבורים הטראגיים של עולמינו, תוך שהם עושים חשבון נפש 
על המחיר ששילמו על מנת למלא את תפקידם בגורל. 













"דוד.
כן פולה?
משעמם לי.
עזבי אותי בחייך פולה, אני עסוק.
דוד.
כן פולה?
תזכיר לי למה באנו לפה?
כבר דברנו על זה פולה. אנחנו מפריחים את השממה, מקדימים את המהפכה, מגשימים את החזון...
על מי אתה עובד דוד? מאז שהגענו לפה אתה רק קורא ספרים וכותב את האוטוביוגרפיה שלך...
משעמם לי!!
עאלק מגשימים את החזון... אולי תפריח את השממה שלי? 
אני לא זוכרת מתי הפעם האחרונה שהתעניינת בחזון שלי...
פולה אנחנו מבוגרים מידי בשביל דברים כאלה...
אה... אבל לעמוד כל יום שעה על הראש אתה כן יכל...
למה באתי לפה איתך... זה לא איך שדמיינתי את חיי כאשת ראש ממשלה לשעבר...
הרי יכולתי להתחתן עם חיים...
פולה אם היית מתחתנת עם ארלוזרוב היית נרצחת גם.
דוד.
כן פולה?
אתה היית בתל אביב ביום ההוא... תגיד לי את האמת... זה היית אתה? אתה היית קשור לרצח ההוא? בגלל זה אנחנו פה במדבר??!
מה פתאום פולה, הרי אני עמדתי באותה השעה על הראש...
דוד.
כן פולה?
טוב לפחות תשבור את הקיר הרביעי שלא יהיה לי משעמם.
פולה בבקשה. יש פוסט חדש ביומני המשיח את מפריעה לי לקרא!...." 

















בספרו יומני המשיח מספר טיקוצ'ינסקי את מחשבותיהם הפנימיות של הדמויות החשובות והמפורסמות מן ההיסטוריה, הספרות, הטלוויזיה, והקולנוע. 
אלו שנועדו להציל את העולם או לחלופין להרוס אותו, חושפים את הצדדים האנושיים שלהם מעבר למיתוס שנוצר על ידי אלה שעבורם סחבו את הצלב.
שלמה המלך מתוודה שהוא בודהיסט.
גנדי רוצה לאכול בשר,
הרמיוני ריינג'ר בקמפיין me too#
פולה בן גוריון מחפשת אקשן בפסטיבל מדברן 
ושרלוק הולמס נקרא לחקור רצח סדרתי של דובוני איכפת-לי.






יומני המשיח היא יצירה ספרותית, סאטירית, הומוריסטית ובדיונית. כל הדמויות, מחשבותיהן ושיחותיהן, כולל אלו המבוססות על אנשים אמיתיים, הזויים או שקריים, 
הן פרי הדמיון ואין ליחס להם חשיבות או משמעות למציאות למציאות. הספר אינו לקריאה למי שטרם מלאו לו 18 שנה 




יומני משיח
כתב: דרור טיקוצ'ינסקי 
הוצאת מדיה 10
לרכישה ישירה הכנסו לכאן 



















ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה