יום שבת, 1 בספטמבר 2018

לתקתק במתוקתקות של קורטיקו












מה יש בהן שאנו אוהבות אותן כל כך? 
בכל הגדלים, בכל הצבעים, בכל הצורות והעיקר שתהיינה מתוקתקות. אני מכירה עשרות נשים ובהן אמא שלי ואחיותיי שאחד הפריטים הכי יקרים להן במטבח הן הקופסאות. 
אבוי למי שלא מחזיר את הקופסה הריקה אחרי שתמה תכולתה הטעימה. 















מקפידה על סדר מופתי במקרר. לא מכניסה לתוכו סירים. 
כל תבשיל שהתקרר עובר לקופסה ומקבל את הפינה בדף שלו במקרר. 
תמיד מעדיפה אותן מרובעות כי כשהמקרר עמוס ( מרבית ימות השנה...) כל פיסת מקום משמעותית לי. 














אני משתמשת במתוקתקות של קורטיקו: לאיפסון מזון יבש במזווה, לפיצוחים, קורנפלקס, 
קטניות ואחרים.
הן שומרות על טריות המזון, חוסכות לי מקום ומתנקות בקלי קלות במדיח או בשטיפה ידנית. 
קחו אותן לבית הספר, לעבודה, לטיולים, לטיסות, ובטח שלניוד מזון חגיגי לאירוע.
לא בא לי שישפך, לא בא לי שיתלכלך. סדר וארגון הם ראשונים במעלה בזכות המתוקתקות.


















ריקי ברוך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה