יום חמישי, 20 בספטמבר 2018

"ריסטרט" להצלחה - השיטה המובילה אנשים להצלחה אישית וכלכלית בתוצאות מידיות.














כולנו עמדנו בפני הרגע הזה ש"נתקע" לנו המחשב, הפסיק להגיב והברירה היחידה שעמדה בפנינו היא לחיצה על כפתור האיתחול-
ריסטרט“

כמה פשוט, כמה מהיר, כמה נכון. בתוך שניות ספורות חזר המחשב מסורו וסיפק לנו את מה שבקשנו ממנו בדרך לצעד הבא. 
חשבתם כמה קל זה היה לו יכולנו ללחוץ על מתג שישחרר כל קושי שאנו נתקלים בו ביום יום שלנו ולרוב משאיר אותנו מתוסכלים, מחוסרי מענה? 












ריסטרט“ להצלחה פותחה על ידי דוד חזן ורעייתו שלומית חזן. השיטה שמה דגש על תוצאות מידיות ומובילה אנשים להצלחה אישית וכלכלית. באמצעות השיטה יוכל כל אחד לצאת ממצב של חוסר ודאות והישרדות לחיים של יציבות ורוגע.
נקודת המוצא כפי שמעידה הגב' חזן על מתוך החוויה האישית שלה היא בתובנה" שהאושר תלוי בנו. אנו יכולים (או שלא) לבחור בו מידי יום מה שיחסוך לנו רגעי תסכול, האשמות ואכזבות. האושר הוא בדרך!




"ריסטרט"
להצלחה זו שיטה שמלמדת בצורה פרקטית וברורה את הכלים ההכרחיים להצלחה בחיים.
מדריך מעשי לצעירים ולצעירים ברוחם הנחושים להצליח.

בפרקי הספר מקבל הקורא צרור של מפתחות להצלחה המיועדים לביצוע כאן ועכשיו.

בזה אחר זה מביא הספר את כלל הפרמטרים שיש לתת עליהם את הדעת בדרך אל היעד: שימוש בחשיבה מטרתית. ניסוח מטרת החיים, מידת הרצון, נטילה ונתינה,מידת ואופן ההקשבה, מחשבות, שיפוטיות, רע וטוב, משמעת עצמית, מקומם של ההרגלים בדרך להצלחה, אבני דרך, מודעות עצמית וייחודיות, ייעוד, חזון אישי, הערכה עצמית,גאווה, 
כעס וביקורת לצד ציפיות, אכזבות והכרת תודה. 









מודל חולשות-חוזקות ע"מ 113-114 בספר





ר' דוד חזן, מנכ"ל ריסטרט להצלחה משמש כמומחה בהצלחה בתחום כלכלה ותעסוקה מהנה, ושלומית חזן היא המייסדת מצטיינת בתחום ההצלחה בחינוך והעצמה לנשים ונערות.

למעלה מעשר שנים ר' דוד חזן מרצה בכיר בפעמונים, מנחה בג'וינט ישראל, בתכנית חנוך לצעירים חרדים ובמקומות רבים נוספים ברחבי הארץ. עבר הכשרות רבות והעמיק רבות בתחומים אלו - במקביל ליישום הדברים בשטח. שלומית עסקה בפועל בתחום ההעצמה וחינוך כחלק מתכניות ממשלתיות כגון "תכנית ראשית" "תכנית האתג"ר" וכן במסגרות בית ספריות כתכנית "שלבים", ועוד.

מאז שילדיה של שלומית היו קטנים היא העמיקה לחקור וללמוד את נושא החינוך, במגוון קורסים סדנאות וספרות מקצועית, ומתוך כך צברה ידע וניסיון בתחום.

ב"ריסטרט" להצלחה קידמו מאות ילדים בני נוער ומבוגרים. והדריכו מאות הורים אנשי חינוך ואנשים בכירים, תוך כדי ההענקה לכולם את היכולות לפעול ולהתקדם על מנת להצליח.

שיטת ”ריסטרט“ להצלחה מתאימה במיוחד לאנשים ערכיים שלא מסכימים להתפשר ומטרתו להעניק לקורא תובנות וכלים בהם יוכלו להשתמש במסעם להצלחה. 

















כתבו: דוד חזן, שלומית חזן
הוצאת מדיה 10
פרטים נוספים באתר ריסטרט
















ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה