יום שלישי, 29 באוקטובר 2019

הריונית? ילדת בשעה טובה? מוסטלה, מותג הדרמו-קוסמטיקה משיק שמן למניעת סימני מתיחה בפורמולה חדשנית בעלת יעילות מוכחת







כל מי שהרתה ללדת יכולה להזדהות עם מרבית תופעות ההיריון שהיא חווה ושכמותה חוות נשים רבות נוספות. יש תופעות שנעלמות באחת ברגע הלידה ויש הנותרות כחותמת על גופינו וממאנות להפריד. אחת מהמטרידות שבהן היא תופעת מתיחת העור הנגרמת ככל שההיריון מתקדם, הבטן גדלה ומתקרבת שעת הלידה. 

לפני מספר חודשים הפכתי לסבתא. בתי שהרתה לראשונה, טיפחה את עורה בהתמדה כדי להפחית את סימני המתיחה. במשך כל ההיריון ולאחריו, פעם ולרוב פעמיים ביום, הקפידה להשתמש בקרם המיועד של חברת mustela. הרצון שלה למנוע גרד, להרגיש ולהראות טוב סייע בידה למרות העייפות, בטיפוח הגוף לצד טיפוח התינוק גם לאחר שהפכה לאם.


בימים אלו משיק מוסטלה, מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי המומחה בעורם של תינוקות ואימהות, שמן חדש למניעת סימני מתיחה, בעל יעילות מוכחת, הבת שלי בחרה בו היות שהוא מתאים לשימוש גם לנשים מניקות.
















בתקופת ההיריון מתרחב העור בבטן ולא רק. כשהעור נמתח הוא נוטה לפתח סדקים קטנטנים הגורמים ליובש וגירוי מציק. במקביל לתחושה הלא נעימה מתחילים להיווצר סימני מתיחה ורודים עד אדומים שלא בהכרח ישארו כאן לתמיד. את אותם שינויים ניתן לשפר ולמנוע על ידי שמירה על עור לח. כשהעור לח יותר הוא מוגן יותר, גמיש יותר והרבה פחות פגיע ורגיש.

מתוך ההתנסות של בתי אני למדה שעונת המעבר גורמת לעור יובש מוגבר, למרות שסימני המתיחה הולכים ונעלמים בהדרגה לנוכח ההתמדה, היא עדיין מרגישה את הצורך לשימוש בשמן בוקר וערב מבלי שתחשוש לעובדה שהיא עדיין מניקה.

תינוקות רכים הנחשפים לעולם בהדרגה, באים במגע עם כל מה שמפגיש אותם היקום. נטייה לאלרגיה אינה עניין של מה בכך וככל שישמר המגע עם חומרים טבעיים כך יקל על הרך הנולד להתאקלם בסביבתו הטבעית. 
השמן החדש של מוסטלה למניעת סימני מתיחה, מתאים גם לנשים מניקות היות שהוא מכיל רכיבים טבעיים. ה®Lupeol, הוא רכיב ממקור צמחי, המופק מזרעי פרח התורמוס ומסייע בהפחתת תחושת המתיחה בעור. בנוסף מועשר המוצר בשמנים של זרעי רימון, אבוקדו, מאסק ורדים ואדנסוניה-הידועים ביעילותם בהזנת העור ובחיזוק גמישותו ומותירים אותו רך כמשי. השמן נספג בקלות ואינו מותיר תחושת שמנוניות על העור. בנוסף, הוא היפואלרגני ואינו מכיל פרבנים, פתלטים, פנוקסיאתנול, ביספנול A ו-S, קפאין ואלכוהול.
 מחיר מומלץ לצרכן: 94.90 שקלים ל-105 מ"ל



השמן החדש של מוסטלה מצטרף לקרם למניעת סימני מתיחה, (שהבת שלי השתמשה בו לאורך תשעת חודשי ההריון. הקרם מתאים לשימוש בהיריון ובקרב נשים מניקות לאחר הלידה*. בדומה לשמן, גם הקרם בטוח לשימוש לאם ולתינוק ובעל יעילות מוכחת: במבחן שנערך תחת פיקוח גניקולוגים בקרב 26 נשים הרות שהשתמשו במוצר במהלך ההיריון, נמצא כי בקרב 96% מהנשים ההרות שהשתתפו במחקר לא התפתחו סימני מתיחה. הקרם הינו היפואלרגני, קל ונוח למריחה. 
מחיר מומלץ לצרכן: 129.9 ₪ ל- 150 מ"ל.















ריקי ברוך





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה