יום ראשון, 27 באוקטובר 2019

מי הזיז את המרק שלי? טיפים שיהפכו את המרק שלכם לחגיגה






עונת המרקים כבר כאן ואופציות הגיוון בטעמים, בצבעים ובסמיכות לכל מנה, משתנה בהתאם לסוג הארוחה. כשחברים קופצים לקפה של מוצאי שבת אני נוהגת להגיש מרק סמיך בקערית קטנה לפני השתייה החמה מה שיוצר אווירה משפחתית ומקרב. - מי הזיז את המרק שלי? קבלו טיפים למרקי חורף משובחים. 







קבלו טיפים שיהפכו את המרק שלכם לחגיגה מזינה, טעימה ומשביעה:

 
לאכול מרק לא תמיד מרגיש כמו ארוחה שלמה. לרוב הוא מכיל בעיקר מים וירקות, לא מספק ומשביע אותנו לזמן קצר מאד. המומחים של סוגת אספו עבורכם כמה רעיונות שיהפכו כל מרק פשוט לארוחה מלאה, טעימה ומזינה



בחסות "סוגת"





למרק סמיך - הוסיפו כוסמת ירוקה, גריסי פנינה ואפילו עדשים כתומות, שמתרככות במהירות והופכות את המרק למשביע בהרבה.

למרק קרמי - מוסיפים למרק ירקות אפונה צהובה או ירוקה ומבשלים עד שהיא מאד רכה. תוספת החלבון נהדרת ואם תטחנו את המרק במעבד מזון או בלנדר מוט, תקבלו קרם חלק ונפלא.

למרק עשיר
- אם אתם רוצים לוודא שקיבלתם את כל מה שהגוף שלכם זקוק לו בקערה אחת, נסו לשלב עם הירקות גם דגנים וגם קטניות, למשל עדשים ירוקות ואורז עגול מלא, גרגירי חומוס עם חיטה או שעועית אדומה עם גריסים. השילוב של דגנים וקטניות יוצר חלבון מלא.

למרק מפתיע - כדי לגרום למרק להרגיש מספק יותר, אנחנו אוהבים לדוג בכף שלנו הפתעות טעימות. אפשר להוסיף לו פסטה, קוביות גדולות של שורשים כמו שורש סלרי, שומר או ארטישוק ירושלמי או למשל ערמונים שלמים.

למרק משביע קלאסי - חוזרים למתכונים מוכרים ואהובים, שהמרכיבים שלהם מלכתחילה משביעים ועשירים. כזה הוא מרק חרירה מרוקאי, שיש בו בדרך כלל שילוב של גרגירי חומוס, עדשים וגריסים או מרק מינסטרונה איטלקי שמכיל לצד הירקות גם שעועית ופסטה. 









חורף חמים ונפלא!
ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה