יום רביעי, 23 באוקטובר 2019

שנינו יחד תחת מטריה אחת -מטרייה מעוצבת בדגם אהבה קטנה ומדלגים בכל השלוליות








"שָׁנִינוּ יַחַד תַּחַת מִטְרִיָּה אַחַת
שָׁנִינוּ מְדַלְּגִים עַל כָּל הַשְּׁלוּלִיּוֹת
עִיר בַּגֶּשֶׁם סָחָה לָנוּ כָּכָה -
הַחַיִּים יָפִים כְּדַאי לָכֶם לִחְיוֹת!..." נעמי שמר











כולנו שמחים לבואו של הגשם. הילדים שלנו ממתינים לנעול את המגפיים החדשים, המעיל המפנק ובוודאי שאינם פוסחים על חווית הדילוגים בשלוליות עם מטריה. כך גדלתי אני, כך גדלו ילדי וכך יגדל גם תומס נכדי שעומד להתפנק ממש בקרוב עם משלוח מפתיע עד הבית. מטריה אישית ועליה רשום שמו וכבר בקרוב ידלג בשלוליות... 



לכבוד החורף שבפתח, מציע סטודיו "אהבה קטנה", המתמחה בעיצוב ובייצור מתנות עם אמירה אישית, מטריות מקסימות לקטנטנים, אותן תוכלו להזמין עם שם הילד ועם איור לבחירה. את המטריות אפשר לרכוש באתר ולקבל עם שליח עד הבית הביתה. אפשר גם לפנק את הנכד או את הבן של החברים, ולהפתיע במשלוח ישיר לביתו. והכי חשוב כשכל המטריות של הילדים בדלי כבר אי אפשר להתבלבל עם מטריות החברים.... הילדים יזהו לפי השם ולפי האיור וכולם יהיו שמחים. 









המטרייה איכותית ובטוחה לשימוש עבור ילדים. ידית המטרייה עשויה מעץ, והשפיצים שלה מוגנים מסביב. היא מגיעה בצבע לבן ואפשר להטביע עליה אחד מ-9 איורים בדגמים מקסימים: גלידריה, חד קרן, חלל, משחק מכוניות, חברים ביער, אוהל טיפי, במבי והחברים, אהבה קטנה ויום נפלא. לצד האיור אפשר להוסיף את שם הילד או הילדה. המטרייה האישית מאפשרת זיהוי קל ונוח בסיום יום הלימודים.

קוטר המטרייה: 53 ס"מ.
מחיר: 36 ש"ח.













סטודיו "אהבה קטנה" מציע מגוון של מתנות מיוחדות עם אמירה אישית, בתחומים שונים: מטבח, בית ספר, ילדים, עיצוב הבית, מארזי לידה ועוד. כל הפריטים מיוצרים רק לאחר הזמנתם. לכל פריט אפשר להוסיף שם, ברכה אישית או משפט השראה (בהתאם למוצר). באתר מוצעים משפטי השראה שונים.


















ריקי ברוך


2 תגובות: