יום חמישי, 24 באוקטובר 2019

"APPLE MIX" -הפילינג הייחודי לפנייך המבוסס על תמציות צמחי מרפא







כולנו רוצות להיראות יפות, רעננות, בעלות עור חלק ומטופח. אחת הדרכים הנכונות לעשות זאת היא לטפל בבית בפילינג. פילינג הוא קילוף של שכבות העור החיצוניות. טיפולי הפילינג נבדלים זה מזה בעומק הקילוף ובאמצעי הקילוף. תהליך הקילוף מאפשר לעור חדש לצמוח. פילינג, על דרגותיו השונות לא חייב להעשות רק על ידי קוסמטיקאיות. כל אחת יכולה לעשות זאת בבית. הפילינג הוא כלי לשיפור בריאות העור, מבהיר כתמי גיל, כתמי שמש ומעודד צמיחת תאי עור חדשים. 







חברת " neta - רוקחות מהטבע", המתמחה בתוספי תזונה ובמוצרי דרמוקוסמטיקה על בסיס צמחי מרפא, מציגה את "APPLE MIX"-"אפל מיקס"- פילינג פנים ייחודי, הפילינג עדין במגע וחזק בפעילות, מסייע בהסרת תאי עור מתים, חידוש אפידרמיס.מותיר את העור רגוע, צלול, לח, זוהר ורענן. 
פילינג פנים אפל מיקס, מתאים לכל סוגי העור, עדין במגע ובעל חומרים פעילים חזקים. הוא עשיר בשילוב ייחודי של תמצית תפוח ותמציות צמחים למראה עור חלק ובריא.
פילינג פנים אפל מיקס עוזר להסיר תאי עור מתים ומסייע בחידוש שכבת האפידרמיס של העור. הפילינג מתאים לכל סוגי העור והוא כולל פטנט ייחודי של תמציות הצמחים מוריגנה, אסאי וורדים, טיפול באפל מיקס מכין את העור לקליטה טובה יותר של חומרים פעילים ומותיר את עור הפנים נעים, לח, זוהר ורענן. בנוסף הוא משמש כממריץ ומעודד את יצירתם של סיבי קולגן ואלסטין.













ייחודיות הסדרה היא בפיתוח קומפלקס רשום Herba Mix, בעל אפקט עוצמתי היוצר סינרגיה בין שלושת הצמחים מהבולטים בעולם הטבע: מורינגה, פרי אסאי וורדים. מהות הפטנט הינו לחבר בין הגוף לנפש, להאט תהליכי הזדקנות, לשמור על רמות קולגן ולהעניק הזנה מרבית לעור הפנים.

פילינג פנים אפל מיקס כולל פטנט ייחודי שלא נוסה על בעלי חיים. מיוצר בהתאם לתקנות הנדרשות של משרד הבריאות הישראלי ומכיל רכיבים טבעיים בלבד. מומלץ לשלב את השימוש בו עם קרם משלים לחות או עם טונוס אפ ג’ל (לעור שומני) וקרם לילה למיצוק.


אופן השימוש: למרוח כמות קטנה על עור פנים נקי ויבש ולעסות בתנועות מעגליות למשך 3 דקות. לשטוף במים חמים.
מחיר: 149 ש"ח לאריזה של 75 מ"ל.

 להשיג ברשת עדן טבע מרקט ובאתר לפרטים: 02-6422350























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה