יום חמישי, 8 בספטמבר 2022

לנסיעה, לפיקניק ולטיול יוצאים רק עם ערכת כלים רב פעמיים

 



לאורך שנים רבות בהן הייתי מורה ומחנכת בחטיבה, עסקתי בהוראת איכות הסביבה, קיימות, שמירה על הסביבה, מיחזור פסולת וזיהום אויר. השנים בהם זכיתי לחנך דורות רבים של בני עשרה ולהטמיע בהם את הזיקה לסביבה העניקו לי סיפוק רב. דאגתי להגביר את המודעות לחשיבות שמירת כדור הארץ וההבנה כי התחממות הכדור הולכת ופוגעת בכולנו. התרומה הברורה הייתה שלא רק התלמידים שינו התנהגותם אלא גם כל בני משפחותיהם. 

אז וגם היום ברור לי שיש כאן תהליך זמני אלא מגמה ברורה לחינוך הציבור לכבד את הסביבה על ידי מחזור, הימנעות משימוש בכלים חד פעמיים, מחזור ניר, מחזור בקבוקים, מיחזור בגדים, איסוף פסולת אורגנית, הפחתת מזהמים ושימוש באנרגיה נקיה עד שכל אלו יטיבו עם הדורות הבאים ובכלל. 

כשליש  מזיהום האוויר בכדור הארץ יכל להצטמצם בעזרת פעולות יומיומיות שכולנו נאמץ בבית והיום אני שמחה לשתף אתכם באחת מהדרכים היותר נעימות וקלות לעשות כן. השבוע הגיעה להתנסות ערכת כלים רב פעמית של חברת GoNature. האמת היא שאינני משתמשת בכלים חד פעמיים בכלל ובעצם הם לא נכנסים אלי הביתה. החשיבה הסביבתית היא מעל לכל ואין סיבה לייצר כל כך הרבה פסולת בשעה שנתן להשתמש בכלים רב פעמיים



חברת GoNature, המתמחה בציוד ואביזרים מקצועיים למטיילים ולמשפחות, מציעה לתרום לסביבה ולצאת לטבע עם סט כלים לפיקניק בקופסה רב שימושית.
סט הכלים, נטול BPA מוצע בקופסה רב שימושית (יכול לשמש כמיכל לסלט וכד'), והוא כולל 30 פריטים: 6 צלחות, 6 כוסות, 6 מזלגות, 6 סכינים, 6 כפות. מוצע במגוון צבעים לבחירה.
מחיר: 99 ש"ח. 
להשיג באתר ובחנויות ורשתות למטיילים.


את הפיקניק שלנו אנו מקיימים בטבע,  בריאות הירוקות שמציעה לנו העיר ובכל מקום בדרך בו הנסיעה ליעד ארוכה. יש משהו ביחד הזה ששומר על לכידות משפחתית וההקפדה על כלים רב פעמיים מחזקת בנו את ההרגשה שאנו תורמים לסביבה.
כפי שראיתם מעל ערכת הכלים מיועדת לשישה אנשים. אני נוהגת להעביר את הכלים לשקית נקייה ולמלא את מיכל הפלסטיק הרב פעמי בפירות שטופים וירקות כדי שיהיו מוכנים לאכילה בזמן הנסיעה או באחת ההפסקות.






















ריקי ברוך



















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה