יום ראשון, 11 בספטמבר 2022

מיכל סבון טבעי משיק דאודורנט סטיק טבעי עם גרניום וליסטאה ויש גם קרם הגנה

 





קרוב לוודאי שכולנו משתמשים בדיאודורנט כי לכל הפחות הייתי רוצה להאמין שכך. שאחרת מה היה קורה במידה והמתאמנת לצדי במכון, הקופאית בסופר, האדם שעומד בתור לפני או כל מי שיש לי קרבה פיזית אליו בנסיבות היום יום לא היה מקפיד על כך?
מודה במדינה חמה כמו שלנו, לא הייתי רוצה לחשוב על כך
.

אני אוהבת להשתמש בדאודורנט ונוהגת לעשות זאת דקות אחרי היציאה מהמקלחת כשאני נקיה ואפופת ריח סבון וקרם גוף. בימים אלו משיק המותג "מיכל סבון טבעי" דאודורנט סטיק טבעי לאשה, (יש גם לגבר) ללא אלומיניום וסודה לשתייה ועם גרניום וליסטאה.




הדאודורנט הטבעי אינו מכיל אלומיניום (החומר בדאודורנט אבן קריסטל) שאוטם את הנקבוביות ויכול להפריע לתהליכי ניקוי הרעלים הטבעיים של הגוף. כמו כן, זהו דאודורנט ללא סודה לשתיה, שעלולה לגרום לגירוי באנשים מסויימים. הדאודורנט הטבעי גם אינו מכיל אלכוהול וכמובן שלא טריקלוסן וחומרים סינטטיים אחרים.

כאמור הוא מכיל רכיבים טבעיים ועובד מעולה מסביב לשעון ונעים מאוד לשימוש. בזכותו אני רעננה ומוגנת כל היום, בלי פשרה על טבעיות, בריאות או איכות. הדאודורנט הטבעי מבוסס על שני חומרים פעילים עדינים – תמצית צמחית מיוחדת ואבקת אבץ שבסינרגיה פעילות מאוד למניעת החיידקים שגורמים לריח, מבלי לסתום את הנקבוביות ולמנוע את ההזעה הטבעית.

גרניום
ליסטאה קובבה

ניחוח הדאודורנט לאשה מבוסס על גרניום, בנזויון, וליסטאה קובבה – שילוב פרחוני, עדין ומתקתק. הדאודרנט השני בסדרת דאודורנט הסטיק, שנקרא דאודורנט סטיק טבעי לגבר, בנוי על ניחוח לימוני ופרשי יותר, עם נגיעות עדינות של מנטה מתאים בהחלט גם לנשים שאוהבות ניחוחות מהסוג הזה. הסטיק הטבעי נבנה בניחוח הזה במחשבה על הגברים שבינינו כדי שתהיה להם אופציה טובה לדאודורנט סטיק טבעי.

דאודורנט הסטיק שניסיתי לאחרונה, יעיל מאוד ואפשר לסמוך עליו שימנע את ריח גם אצל אנשים פעילים מאוד, ליום שלם. הוא אקולוגי (לא יצר פלסטיק חדש בעולם!), טבעוני (Vegan) ב-100%, חופשי מאכזריות וניסויים בבעלי חיים לחלוטין. הוא מיוצר בעבודת יד אוהבת במפעל האקולוגי והחברתי בגליל העליון.
הוא מבוסס על:
אבקת אבץ
תמצית צמחית פעילה
חמאת קקאו
חמאת קוקוס
חמאת שיאה אורגנית
שעוות קרנובה צמחית
אריזת הדאודורנט גם היא אקולוגית לחלוטין ולא יצרה שום פלסטיק חדש בעולם! היא מורכבת מ-100% פלסטיק שכבר היה בעולם, נאסף מהשוק ומוחזר – פעולה שתומכת ומחזקת את תעשיית המחזור על ידי יצירת ביקוש אמיתי למוצרים ממוחזרים, שהם גם יקרים יותר מפלסטיק חדש.
הדאודורנט מיוצר במפעל אקולוגי, על חשמל סולארי ובעבודת יד.




הניחוח של הדאודורנט לגבר הוא פרשי, לימוני ומאוזן, עם בסיס של עשב לימון, לימון, תפוז ונגיעות של מנטה. מה גם שהניחוח הזה אהוב מאוד גם על נשים ועל גברים כאחד.

האריזה של הדאודורנט הטבעי שלנו אקולוגית לחלוטין ולא יצרה שום פלסטיק חדש בעולם! היא מורכבת מ-100% פלסטיק שכבר היה בעולם, נאסף מהשוק ומוחזר – פעולה שתומכת ומחזקת את תעשיית המחזור על ידי יצירת ביקוש אמיתי למוצרים ממוחזרים, שהם גם יקרים יותר מפלסטיק חדש.
הדאודורנט לגבר מבוסס על:
אבקת אבץ
תמצית צמחית פעילה
חמאת קקאו
חמאת קוקוס
חמאת שיאה אורגנית
שעוות קרנובה צמחית.



קרם הגנה טבעי מינרלי SPF 30 לפנים ולגוף
אני מקפידה להשתמש בקרם הגנה כי השמש שלנו יוקדת כמעט בכל ימות השנה וגם בחורף במרבית הימים היא כאן. (וטוב שכך...) לצד ההתנסות בדיאודורנט הטבעי הגיע גם קרם הגנה טבעי SPF 30 קרם המיועד לפנים ולגוף ללא מסננים כימיים – אינו מכיל oxybenzone, avobenzone, octocrylene או מסננים כימיים אחרים. הקרם הוכח קלינית כמספק הגנה של SPF30, בדרגת High Protection, ויעיל כנגד קרני UVA ו-UVB גם לפי דרישות משרד הבריאות החדשות.
הוא מאד נעים לשימוש – נמרח ונספג מעולה אינו פוגע בסביבה הימית.



הקרם האיכותי מוכח קלינית כיעיל ובטוח, ידידותי למשתמש ולסביבה ומחירו מתחשב. ייחודו של הקרם שלא נמצא בו אוקסיבנזון.  אוקסיבנזון הוא חומר חוסם הקרינה העיקרי שנמצא ברוב הקרמים ה’רגילים’ (הסינתטיים) להגנה מהשמש. חופי הים מושכים אליהם מתרחצים רבים שנמרחים בקרם הגנה על מנת להגן על עצמם. מה שהם לא יודעים, בתום לב כמובן, זה שכמות אדירה של קרם ההגנה נשארת במי הים וחומרים כמו אוקסיבנזון, שמצוי בו בריכוז גבוה, נשארים בים ומשפיעים לרעה על החיים בו, ובמיוחד על הפגיות של שוניות האלמוגים.

קרם ההגנה של סבון מיכל הוא 100% מינרלי וללא מסננים כימיים. כלומר, אינו מזיק למשתמש ואינו מזיק לסביבה. איך בעצם עובד קרם ההגנה המינרלי?
קרם ההגנה המינרלי מכיל אבץ בשמן קוקוס הוא מפזר ומחזיר את קרני השמש ולא נותן לקרינה לחדור אל העור.





















ריקי ברוך












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה