יום שלישי, 13 בספטמבר 2022

סנו אוקסיג'ן Power להעלמת כתמים קשים ושמירה על לובן הכבסים

 



יש לי חברה מאוד קרובה שהכריזה שעם כתמים היא לא מתעסקת. בגד לבן שמקבל כתם מושלך לסל הסמרטוטים או אל הפח (תלוי בסוג הבד) כי אין לה סבלנות להתמודד עם כתמים עקשניים. אני לעומתה מוכנה לעשות הכל כדי להרחיק כתם עקשן ולשמר את הבגדים הלבנים של בני משפחתי צחים ולבנים.

ממש כמו שאמא שלי הייתה ועדיין  אובססיבית לכביסה לבנה, כך גם אני מוכרת במשפחה כמי שמקפידה מאוד להפריד כביסה. כל פריט לבן מטופל תמיד בתכשירים משובחים כדי לשמור על לובן אמיתי כבראשונה. אני אוהבת כביסה לבנה ויותר מכך אוהבת לשמור עליה צחה ולבנה. השבוע הגיע להתנסות תכשיר נפלא מבית סנו. השתמשתי בו מיד והתרשמתי שהוא עושה את העבודה ושווה את הבחירה. 

השבוע הצטרף למדף התכשירים שלי סנו אוקסיג'ן במתז!




בימים אלו משיקה סנו את מתז סנו אוקסיג'ן Power להסרת כתמים עוצמתית מכביסה לבנה בקלות וביעילות. כולנו רוצים לשמור על האריגים לבנים לאורך זמן, כדי לשפר את תוצאות הכביסה ולשמור על הלובן מומלץ לטפל בכתמים קשים במיוחד לפני הכביסה באמצעות מתז סנו אוקסיג'ן.

המתז החדש מיועד לטיפול לפני הכביסה בבגדים לבנים. ריסוס סנו אוקסיג'ן על הכתמים, על החפתים ועל הצווארונים לפני הכביסה יפרק את הכתמים ואת הלכלוך וישמור על לובן האריג.

הנוסחה הייחודית של מתז סנו אוקסיג'ן לכביסה לבנה מכילה חמצן פעיל המפרק כתמים בעוצמה, חומרים פעילים הממיסים שומנים מעומק הסיב וחומרים מלבינים השומרים על לובן האריג.


מתז סנו אוקסיג'ן Power
- להעלמת כתמים קשים ולשמירה על לובן האריג לאורך זמן.
התזה מומלצת באזור הכתם, הצווארון, החפתים ועוד.
מחיר: 15.90-16.90 (לפי אתר זאפ). 750 מ"ל במתז.

מוצר זה מצטרף לאבקת סנו אוקסיג'ן Power לכביסה לבנה שהושקה לאחרונה. אבקת סנו אוקסיג'ן לכביסה לבנה מסירה כתמים קשים ושומרת על לובן הכביסה לאורך זמן.



הכתם עקשן? סנו אוקסיג'ן במתז עקשן יותר! יותר לבן – לאורך זמן!
מתז סנו אוקסיגן power התשובה המושלמת לכביסה לבנה.
להשיג ברשתות השיווק באתר סנו הכולל טיפים ומידע על מוצרים, שימוש נכון והדרכה בעולמות 
הצטרפו לדף הפיסבוק.



























ריקי ברוך 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה