יום רביעי, 21 בספטמבר 2022

התינוק שלכם צריך מים מיסלריים לניקוי עור הפנים ואזור ההחתלה - חדש מבית מוסטלה






בכל שקשור לתינוקות שלנו איך לנו פשרות! הם מקבלים את הטוב ביותר והאיכותי ביותר בכל מה שקשור לטיפול, השגחה, הגנה ותזונה בריאה.
מאז שנולדו נכדי, הבנתי יותר ויותר איכותם של תכשירים המשלבים רכיבים המגנים על עור התינוק ומפחיתים גירויים באזור החיתולים ובכלל. כמי שמעדיפה לרחוץ את ישבנו של התינוק תחת מים זורמים ולשמור את השימוש במגבונים במצב של יציאה מהבית בלבד, אני מקדמת בברכה את המוצר הנפלא של מוסטלה. 


מוסטלה, מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי, המשווק בארץ על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, מביא בשורה חדשה לקטגוריית הטיפוח לתינוקות בישראל ומשיק מים מיסלריים לניקוי עור הפנים ואזור ההחתלה של התינוק.

מים מיסלריים מנקים את העור בעדינות מבלי לגרום ליובש בעור. בנוסף, המים המיסלריים מכילים רכיבים השומרים ומעניקים לחות לעור. באמצעות המים המיסלריים של מוסטלה ניתן לנקות בעדינות את עור התינוק ללא צורך בשטיפה. פתרון מושלם וטבעי כאשר רוצים למנוע גירויים שונים בעור ולשמור עליו באמצעות ניקוי עדין. המים מעניקים לעור רעננות ומותירים אותו רך למגע ולא דביק עם הניחוח הייחודי של מוסטלהבומתאימים לשימוש מגיל לידה (מלבד פגים טרם השחרור מבית החולים). בנוסף, מכילים 98% רכיבים ממקור טבעי כמו אלוורה ואבוקדו אורגני, לשמירה על עורו העדין של התינוק ואינם מכילים רכיבים שמקורם מן החי.

המוצר הינו היפואלרגני עם יעילות קלינית מוכחת, ללא פרבנים, ללא פתלטים וללא פנוקסיאנתול.
לשימוש מיטבי במוצר יש להתיז את המים המיסלריים על פד כותנה לניקוי או צמר גפן ולנקות את עור הפנים או אזור ההחתלה של התינוק. יש לייבש בעדינות ולשים לב במיוחד לאזור ההחתלה ולקפלי העור. אין צורך בשטיפה.

אלית קלדרון כהן, מנהלת יחידת הדרמו קוסמטיקה בניאופרם מוצרי צריכה, מציינת כי מדובר במוצר חדשני המהווה בשורה צרכנית אמיתית בכל הקשור לשגרת הטיפוח של התינוק. "אנחנו שמחים וגאים להביא להורים בישראל בשורות חדשות שמיטיבות עם עור התינוק. עורם העדין של תינוקות ופעוטות רגיש מאד לגירויים ולכן הטיפול בו מצריך שימוש במוצרים המכילים רכיבים ייעודיים שנבדקו היטב לצורך כך. מוסטלה הוא מותג מומחה בעור התינוקות וכל מוצר עובר מאות מבחנים בטרם השקתו כדי לוודא את בטיחותו לעור. המוצר יכול לתת פתרון מעולה לניקוי יסודי של עור הפנים של התינוק גם כאשר נמצאים מחוץ לבית, וגם לתת פתרון טבעי ותחליפי להחתלת התינוק באמצעים ידידותיים מאד לעור.

ניאופרם גאה לעמוד בחזית החדשנות ולהעניק לצרכן הישראלי בכלל ולהורים בישראל בפרט, מגוון פתרונות לשגרת טיפוח וטיפול אופטימלית בכל גיל. אנחנו קשובים לטרנדים המתגבשים בעולם ושמחים להביא למדפים בכל עת את המוצרים עם הפיתוחים המתקדמים ביותר, כשטובת הצרכן הישראלי תמיד לנגד עיננו".
מחיר מומלץ לצרכן: 69.90 ₪ ל- 300 מ"ל. מחיר השקה – 49.90 ₪ בלבד. ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים, בחנויות תינוקות נבחרות ובאתר מוסטלה.

מוסטלה הינו מותג מבית ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בשיווק ומכירה של מגוון רחב של מוצרי צריכה מעולמות הדרמו-קוסמטיקה, תוספי תזונה, תינוקות, גיל שלישי, היגיינה, טיפוח הבית ותרופות ללא מרשם (OTC). 
___________
1בקטגוריית טיפוח העור לתינוקות
IQVIA - Pharmatrend Database - Baby Hygiene and Care market in pharmacy -
MAT September 2019 - in volume & value, In France, Italy, Spain & Belgium











































ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה