יום שני, 12 במרץ 2018

'si cafe המקום בו נפגשים הטעם והאוירה בדרככם אל... מאת...








מאז ומתמיד אני אוהבת לעצור בפונדקי הדרכים בטיולי המסורתיים לארופה וארה"ב. משהו ב"תחנות" האלו תרתי משמע, "מכניס אותי" לאווירה של געגוע 
למשהו שלא תמיד יודעת מהו. (כזו אני... ) 
ב"ארסנל" הדמיונות שלי פונדק דרכים מרוחק מקרב אותי תבניות הנוף בהן נפגשים אוכל, אנשים ומקום.

בארץ, בנסיעותי התכופות דרומה לבית הורי, אני אוהבת לעצור בסניף 'si cafe שעל כביש 6 דרום, לוקחת קפה מהביל, ומנסה להרגיש את תחושת החו"ל החסרה לי
בדרך למקום שאני הכי אוהבת-מחוזות ילדותי במושב.












אמש התכנסנו בתחנת הדלק ליד קיבוץ עינת, בסניף מעוצב ומרשים במיוחד של רשת 'si cafe הפרושה על פני הארץ בחמישה עשר סניפים שלובשים פנים חדשות.
בתי קפה של רשת 'si cafe מביאים את חוויית האספרסו בר האיטלקי המשלב קפה איכותי מבית סגפרדו וטעמים אותנטיים עם חוויית השירות העצמי.
במהלך השנתיים האחרונות פעלה הרשת לגיבוש קונספט חדש המשלב מיתוג ועיצוב אדריכלי גבוה לצד תפריט קולינרי רחב בשירות עצמי.
כיום מציעים סניפי הרשת חוויית טעמים ייחודית המשלבת מטבח וקפה איטלקי המותאמים לקהל הישראלי.




פוקצ'ה טאבון

ברוסקטה רוסטביף

ארנצ'יני פטריות
כרובית רוסטיק
רוסטיק ארטישוק
סלמון קיסר
מנה טבעונית-סלוטה עדשים
מנת חזה עוף משובח במיוחד

פסטה בולונז
ניוקי ערמונים




ארוחות בוקר משובחות לצד טעמי בוקר מיוחדים, מנות מהעולם האיטלקי, מאפים בתנור אבן וקפה משובח. 






 


קינוחים בטעם של עוד...




במהלך השנה האחרונה גובש ברשת קונספט חדש המשלב מיתוג ועיצוב אדריכלי גבוה לצד תפריט קולינרי איכותי ורחב. מרבית הסניפים עברו לשירות מלא . בסניפים מגישים תפריט איטלקי איכותי, רחב ובמחירים משתלמים. מבחינה אדריכלית עוצב החלל מחומרים טבעייםתוך שימוש ב"קירות ירוקים" ובאיקונוגרפיה כאלמנט עיצובי.
סניפי הרשת ממוקמים בתחנות הדלק של דור אלון ולאורך צירים מרכזיים, כבישים מהירים ובפריפריה מה שמקנה בהם יתרון יחסי בכל הקשור לשוק.



במרכזו של כל סניף נמצא מטבח פתוח המאפשר ללקוח לחוות את העשייה הקולינארית, להתרשם מטריות ואיכות חומרי הגלם המוגשות במנות שבחר.

בהתבסס על תפריט מרכזי עדין מותאם התפריט המקומי לכל סניף בהתייחס לגודל ולסביבה.
מנות ראשונות, מנות פסטה רבות, מגוון פיצות רחב, מנות עיקריות בשריות, דגים וטבעוניות, קינוחים איכותיים וקינוחי גלידה חדשניים, קוקטיילים, יינות, ואפילו חנות מכירה של חומרי הגלם שנמצאים במטבח.














ארוחת הטעימות אמש הציעה לנו מגוון עשיר, טעים וטרי לצד יין משובח ואווירה ששווה לחזור למקום בהרכב משפחתי או בזוג. 

בפעם הבאה כשאתם עושים את דרככם אל... או ש"חצות היום" נושפת בשעת ה"פגישה העסקית" הקרובה שלכם, שבו לשעה קלה ונעימה באחד מסניפי si cafe  ותבינו למה יהיה כדאי לכם לחזור לשם שוב.



 תצלום יח"צ

























לפרטים נוספים 'si cafe גם בפייסבוק 

















ריקי ברוך














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה