יום חמישי, 6 בפברואר 2020

לחפש ולמצוא עולם ומלואו, כלי הנגינה המיוחד בעולם, וכוח הקסם של מאיה - ספרי ילדים חדשים



שלושה ספרי ילדים חדשים בהוצאת מדיה 10 רואים אור בימים אלו. ספרי ראשית קריאה וסיפור ילדים קסום על לחפש ולמצוא עולם ומלואו. 

זה לא מפתיע שאנו יכולים ליצור מקצבי מוזיקה באמצעות הגוף שלנו. הטיפוף על גופנו משפר את הקואורדינציה ואת המוטוריקה, מביא שמחה וכייף ואפשר לקחת אותו לכל מקום.








מִיקָה וְתֹם
רָצוּ לְנַגֵּן בִּכְלֵי נְגִינָה,
שֶׁאֶפְשָׁר לָקַחַת לְכָל מָקוֹם
-אֲפִלּוּ לַגִּנָּה.
הֵם נִגְּשׁוּ לְהוֹרִים
וּבַקְּשׁוּ לָלֶכֶת לַחֲנוּת,
כְּדֵי לְנַגֵּן בִּכְלֵי נְגִינָה
וְלִיצֹר אָמָּנוּת.
מיקה ותום




וכמה נפלא שמיקה ותום הגיעו למסקנה שאפשר לתופף על הגוף. להפיק ממנו צלילים ואפילו להכין הופעה להורים. 
נאור צוברי הוא אמן קצב לילדים ומוזיקאי מקצועי. חבר בלהקת שקטק המופיעה בארץ ובעולם, 

כלי הנגינה המיוחד ביותר בעולם מאת נאור צוברי 

הוצאת מדיה 10 מחיר 49 שקל
משלוח חינם




***
בין הרים ובין צבעים, דמויות, חיות ומספרים, מסתתרים כלים נפלאים לעבודה עם ילדים, שיעשירו אותם ויעוררו את סקרנותם. כל הדף בספר, הוא עולם שלם של חוויות, להורים ולילדים, ואתם מוזמנים לצלול פנימה ולדפדף בהנאה.  תכירו את לחפש ולמצוא עולם ומלואו, ספרה החדש של אליה כהן שילה, אימא לשני ילדים, בירן בן שלוש ורום בן שנה ותשעה חודשים. זה ספרה הראשון.






לחפש ולמצוא עולם ומלואו הוא ספר המיועד לפעוטות ועד לגילאי 5-6 הספר חושף את הילדים וההורים היושבים עמם יחד, לנושאים מגוונים בהם: מספרים, צבעים, משפחה, גוף האדם, צורות, חיות, אותיות א'-ב' ואותיות ה- A-B-Cבהתבוננות בפרצופים מניע הספר את הילדים לדבר על רגשות, במפגש עם בריאפלצת שהוא מפלצת ידידותית למדים על בריאות השיניים וחשיבות אכילת פירות וירקות.
הסופרת איליה כהן שילה, אמא צעירה לשני בנים, החליטה להמציא ספר מעניין ומלמד שיתאים לקצב של הילדים בימנו ובו נדרש להשקיע כעשר דקות ביום.





בריאפלצת









הספר "לחפש ולמצוא עולם ומלואו" שרואה אור בימים אלו נכתב בעקבות חוויה משפחתית בבית מלון בירדן, שם גילתה איליה במשחקיה של המלון, ספר ילדים שכלל  נושאים שרגשו את ילדיה והעסיק אותם דקות ארוכות. "אני זוכרת שבכל כמה עמודים הייתה הפתעה אחרת שחיכתה לילדים, כאלו שריתקו וסקרנו אותם. מיד חשבתי לבדוק אם יש ספר ילדים שכזה בארץ כשלא מצאה החליטה להתגייס וליצור אחד כזה, לטובת העשרת עולמם של הילדים. הדור היום מתנהל אחרת וזו אחריות שלנו לפתח אותם מגיל צעיר", היא מספרת. "חשוב להתחיל ללמוד שפות מגיל צעיר ולאפשר לילדים להרחיב את עולמם ולרכוש כלים ללימוד נושאים רבים ומגוונים. כאם צעירה גם אני חשתי את החוסר בתחום זה והחלטתי לקבץ 10 נושאים חשובים בספר אחד, שמאפשר העשרה גם בזמן קצר- פתרון אידאלי להורים שמשלבים בין עולמות ההורות והקריירה ורוצים להעניק לילדיהם למידה חווייתית".

איליה כהן שילה ילידת ירושלים שהחלה לרקוד בגיל 8 וכיום בעלת סטודיו לריקוד 'אינסטרומנטל' בת"א. היא מאמנת אישית וסופרת בראשית דרכה. כהן-שילה בחרה ללמוד אימון אישי לרכישת כלים נוספים לעצמה ולילדיה. בעצם השילוב בין מלל כובש ואיורים מרהיבים מביא הספר שעת סיפור חווייתית מומלצת לכל בית.
"לחפש ולמצוא עולם ומלואו"לרכישה בהוצאת מדיה 10, ברשתות צומת ספרים וסטימצקי וכן באתר הבית של הסופרת איליה כהן-שילה






***

כוח הקסם של מאיה 







לְמֵאַיָּה יֵשׁ כּוֹחַ קֶסֶם
כּוֹחַ שֶׁהוּא רַק שֶׁלָּהּ, כּוֹחַ מְחַזֵּק,
שֶׁמְּאַפְשֵׁר לָהּ לַעֲשׂוֹת דְּבָרִים
שֶׁלִּפְעָמִים לֹא מִתְחַשֵּׁק.
לְסַדֵּר אֶת הַחֶדֶר, לֶאֱסֹף צַעֲצוּעִים
אוֹ לְהָכִין שְׂעוֹרִים

לכולנו זה קורה, קטנים כגדולים, צריכים לעשות דברים אבל לא כל כך רוצים... למאיה גיבורת הספר יש פתרון מצויין  שקוראים לו כוח הקסם. אם גם אתם רוצים להכיר את הכוח של מאיה אתם מוזמנים לקרוא את הספר.

כוח הקסם של מאיה מאת לורי טישלר. הוצאת מדיה 10. לרכישה ישירה ומשלוח חינם

























ריקי ברוך

2 תגובות:

  1. היי, זה נאור צוברי, כותב הספר "כלי הנגינה המיוחד ביותר בעולם".
    תודה רבה על כך שכתבת על הספר :)
    ניתן להזמין אותי גם לסדנאות, הפעלות לימי הולדת ומופעים שכולם קשורים למוזיקה :) לקישור אפשר ללחוץ ->
    הפעלות לימי הולדת

    השבמחק