יום שלישי, 5 ביולי 2022

יש לך אירוע ואת רוצה להיות במיטבך? בואי לפילינג יהלום אצל ג'ניפר

 

השבוע עשיתי דרכי לקליניקה של ג'ניפר יהושוע וינקלר ברחוב אוסישקין ברמת השרון. כבר בקרתי כאן בעבר לצורך טיפולים, והפעם בחרתי להתנסות בטיפול פנים המשלב פילינג יהלום. כמי שטופלה בעבר תחת ידיהן של קוסמטיקאיות, שמעתי על נפלאות טיפולים ותכשירים שהבטיחו נפלאות ולא תמיד קיימו. אצל ג'ניפר לא שמעתי הבטחות. בשיחה שקדמה לטיפול קבלתי הסבר מפורט על מהות הטיפול, שלביו ויתרונותיו וזכיתי להכיר קוסמטיקאית נעימת הליכות, מקצועית, צנועה שיצרה בי תחושת אמון וביטחון שליוו אותי לאורכו של הטיפול כולו.




תכירו את ג'ניפר קוסמטיקאית דרמטרפיסטית. תכשירים קוסמטיים דרמטרפיסטים הם הדור החדש של מרכיבים קוסמטיים חדשניים, המאפשרים להגיע לתוצאות טיפוליות דרמטיות בעור הפנים. חשוב לי לציין שייחודם של תכשירים אלו בכך שאינם מכלים מרכיבים שאינם ידידותיים לעור כגון צבעים, ריחות מלאכותיים, אלכוהול, שמנים ומינרליים הגורמים לרגישויות בעור. מוצרי הקוסמטיקה הדרמטרפיסטים מתמקדים בשמירה על בריאות העור. במקום להציג גימיקים או טרנדים חולפים, הם מתמקדים בהשגת תוצאות אמיתיות.







מהידע שברשותי ברור לי שיש טיפולים קוסמטיים שאינם מתאימים לכל עונות השנה. יש כאלו שמומלץ לבצע בעיקר או רק בחורף ויש טיפולים שראוי יותר לבצע בקיץ כמו גם כאלו שלאורך השנה כולה.
את טיפול הפנים משולב בפילינג יהלום שחוויתי לאחרונה בחרתי לקבל מתוך השיחה עם  ג'ניפר למדתי שניתן לבצע אותו בכל ימות השנה. עור הפנים לא יכל להיפגע ולכן הטיפול בטוח גם בתקופה של ימי הקיץ החמים. 

פילינג נחשב כטיפול קוסמטי, אבל בעצם מדובר בהליך שמסייע להסיר כתמי עור ושמש, להעלים יובש, כוויות וצלקות ונזקים עוריים נוספים. בטיפול פילינג מייצרים לרוב שיוף או כוויות מבוקרות בעור, שגורמות להסרת השכבה העליונה של העור, ואם מדובר על פילינג עמוק, אז גם לשכבות עמוקות יותר.
לאחר שהעור מתקלף ומתחילה תקופת החלמה של העור.  כדאי מאוד להימנע מחשיפה לשמש ישירה, עד שמתגלה שכבת עור חדשה ובריאה יותר.



מספר שלבים נעימים במרבית הזמן (למעט ניקוי השחורים...) היו בתהליך ניקוי הפנים ופילינג היהלום שחוויתי והקים אותי לבוקר שלמחרת זוהרת, מאירת פנים ושבעת רצון. 
המחמאות לא אחרו להגיע... "מה עשית בפנים שאת זורחת הבוקר?"

אז מה חוויתי?
ניקוי עמוק ויסודי לעור הפנים כהכנה לפילינג
מסכת הרגעה וחיטוי
פילינג פטרוזיליה בניחוח נפלא
ניקוי קשקשת עליונה- סקראבר
פילינג יהלום
אולטראסאונד
מסכת רשת
וקינוח מושלם עם קרם תאי גזע של זרעי ענבים שעטף את כל הטיפול והביא לתוצאה המיטבית.
קמתי בבקר מחוייכת!



ג'ניפר

אם טרם הכרת את ג'ניפר אני ממש ממליצה לך ליצור קשר ולתת לעצמך את הטיפול שמתאים להעניק לעור הפנים "בוסט" משמעותי לפני אירוע. את שולטת ברמת השיוף הנדרשת. הטיפול אינו דורש הכנה, ניתן לקבלו בכל ימות השנה והוא נטול מגרעות שימנעו ממני לשוב ולקבלו בפרק זמן של בין 3-6 חודשים.

עוד אצל ג'ניפר מבחר עשיר של טיפולים לכל אישה ונערה בכל גיל:
פדיקור מניקור
מכשיר להסרת שיער
שעוות
גבות
שפם
טיפולי מזוטראפייה
טיפולי פנים להצערת העור - אנטיאגיינג
פילניגים כימיים
טיפולי זוהר
טיפולי אקנה
טיפולי לחות והחייה
טיפול עם גלי רדיו

ליצירת קשר, לפרטים נוספים, להתייעצות, לשאלות, לאבחון: ג‘ניפר יהושוע-וינקלר - דרמטרפיסטית
054-762-6726 אוסישקין 57, רמת השרון.

















ריקי ברוך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה