יום ראשון, 31 ביולי 2022

חדש מבית מיכל סבון טבעי - קרם עיניים טבעי פעיל שושן צחור וג’ינסנג ברזילאי

 






שנים שאני משתמשת במוצרים של מיכל סבון טבעי. לפני זמן קצר שתפתי אתכם בפוסט עדכני אודות מוצרים נפלאים שהגיעו לסיקור ואהבתי. השבוע זכיתי להתנסות בקרם העיניים החדש של המותג 
קרם עיניים טבעי פעיל שושן צחור וג’ינסנג ברזילאי. קרם עיניים בניחוח עדין כמו שאני אוהבת במרקם נפלא שנמרח בקלות  ומעניק רוגע ותחושת רוויה באזור שמסביב לעיניים. 




קרם העיניים הפעיל פותח במיוחד להתמודדות עם החולשות של אזור העיניים. הוא מפחית כהויות, שקיות ונפיחויות מתחת לעיניים. הקרם משפר את מתח העור וגמישותו ומפחית מאוד קמטים וקמטוטים.
כמו יתר התכשירים של מיכל סבון טבעי גם קרם העיניים מיוצר בעבודת יד, מחומרים איכותיים ועשירים שנבחרו בקפידה. כל חומרי הגלם טבעיים בלבד וכולם, פרט למים, צמחיים. הקרם מכיל מערכת שימור צמחית מהפכנית ומתקדמת וללא כל חומרים ממקור סינתטי. 

*הוא עשיר בחומרים פעילים שעוזר עם כהויות ושקיות מתחת לעיניים. 
*חומרים פעילים יעודיים לשיפור את מרקם ומתיחת העור מסביב לעיניים
*מפחית קמטוטים וקמטים
*בנוסף לפעילים, בנוי מהרכב שמנים טבעיים עשירים ואיכותיים ביותר, ללא שמני מילוי זולים כמו חמניות או סויה – מורינגה, חמאת באובב, חמאת מנגו, חוחובה אורגנית.
*מהפכני: כל מרכיבי הקרם 100% צמחיים וטבעיים – הכול כולל הכל (חוץ מהמים).
*אריזה מובילה 100% אקולוגית. עשוייה כולה מפלסטיק ממוחזר שחזר מהשוק וקנה סוכר.
*אינו מכיל משמרים כימיים או ממקור סינטטי, כן מכיל תמציות שימור צמחית ייחודיות ומתקדמות מחו”ל.
*אינו מכיל כימיקלים לא בריאים, כמו תוצרי נפט, שמן מינרלי, פארבנים, בושם כימי (Parfum), סיליקונים, מסמיכים או מתחלבים כימיים או ממקור סינטטי.

העיניים שלנו מראות הכל. שמחה, התלהבות, התקרבות, לצד עצב, כעס, חולשה. הן מראות כמה פחות מדי ישנו בלילה האחרון והאם אכלנו בריא או לא. קרם העיניים הטבעי המעולה הזה בא לעזור, לתת עידוד, תמיכה וחיזוק. הוא נועד לטשטש כתמים שחורים מתחת לעיניים, למצק שקיות נפולות, להפחית קמטים ולתת לחות שמתאימה בדיוק לאזור הרגיש כל כך. 




קרם העיניים הטבעי נועד למריחה סביב העיניים, על העפעף התחתון והעליון, ובאיזור צידי העיניים. יש למרוח בזהירות, ולשמור על העין באופן כזה שהקרם לא יכנס לתוך העין.
אפשר להשתמש בקרם העיניים לפי הצורך, לרוב בין פעם לפעמיים ביום – בוקר וערב. כמובן שניתן גם בפעם אחת ביום אם אין זמן או מתוך צורך אחר.
מתוך ההתנסות שלי לאורך השבוע האחרון אומר שלקרם מרקם עדין ונעים במיוחד, הוא נספג היטיב, לא מותיר תחושת שמנוניות שאני לא אוהבת, הניחוח קל - חמצמץ (לא אוהבת קרם בניחוח דומיננטי!) ותחושת הרעננות משלימה את הכל. מתחילים לראות תוצאות. אני אוהבת וממליצה.
ועוד אזכיר כי כמו כל המוצרים של מיכל סבון טבעי, גם קרם העיניים הוא תוצר של עבודת יד מקצועית הנרקח באהבה גדולה, בתהליכים מסורתיים ובמנות קטנות. זו איכות ותשומת לב שתאגידי הקוסמטיקה פשוט אינם יכולים להתחרות בה.



























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה