יום שלישי, 19 ביולי 2022

growper האלטרנטיבה הבריאה למשקאות ממותקים - משקה מוגז טבעי ואורגני

 


בכל שקשור למשקאות צוננים בקיץ אני משתדלת לצמצם את כמויות הסוכר ולהרבות במים. גם בני הבית אצלי נוהגים להימנע ממתוק ככל שניתן ובוחנים היטב את מרכיביו של כל משקה שאני מגישה לשולחן.

השבוע הגיע להתנסות משקה נפלא חדש שלא טעמתי בעבר. growper משקה מוגז טבעי ואורגני שכל כולו  פרי טבעי אורגני מים וגז! משקה מרענן בשלושה טעמים טעימים, ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים ללא חומרי טעם וריח, עשוי מפירות אורגניים בלבד. - כולם כאן גילו עניין!


גרופר המשקה החדש מביא עמו בשורה לצרכנים הישראלים. הוא מכיל 50% פרי ובכך מטיב עם צרכני המשקאות הקלים והמוגזים המציעים לרוב אלטרנטיבות במתיקות גבוהה וללא חומרים טבעיים.  בשל כך שם לעצמו גרופר למטרה, לעודד ולהנגיש צריכה בריאה לציבור הצרכנים.

במשך שנתיים פותח המשקה בעלות של מיליון שקלים, תוך הקפדה לדייק את הטעמים לחיך הישראלי. כמות הקלוריות הופחתה, חומרי הגלם שנבחרו היו הנכונים. האריזה המועדפת המשביחה את הטעם נבחרה לזכוכית והעיצוב והמיתוג-צעיר וחדשני.


 

שלושה טעמים זמינים לעת עתה בבקבוק זכוכית בנפח 330 מ"ל בעל פקק הנפתח ידנית.
תפוזזה - תפוז דם דומדומניות
תפוחחה - תפוח עץ ואננס
ולימוננדה - לימון ליים. 
מחיר הבקבוק 9 שקלים, כשרות בד"צ יורה דעה הרב מחפוד
נטול גלוטן ובעל תו ויגן פרנדלי.




הייזמים לירון קופר ויובל גרודק הכירו בתקופת לימודי הווטרינריה וזיהו את הפוטנציאל הטמון בעולם המשקאות. השניים יצאו לדרך עם מטרה משותפת ליצור משקה קליל ובריא בו זמנית שיהווה אלטרנטיבה שניתן לשתות ללא נקיפות מצפון מול ההיצע שקיים בשוק.
שותף עיסקי נוסף להם הוא השחקן עופר שכטר.


גרופר נמכר כיום ב 1500 נקודות מכירה ובאתר החברה. בשנה הקרובה תתרחב ההפצה לאלפי נקודות מכירה בארץ ובחו"ל.














ריקי ברוך




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה