יום שני, 20 במרץ 2023

סבון ירדן - מתנה ישראלית מקורית לחג הפסח

 


דומה כי מאז שהתחוללה כאן "מהפכה" של מעבר סוחף לשימוש בסבון נוזלי לכל תחום ועניין, שכחנו לרגע את מי שהיה כאן קודם ונתן לנו תשובה מעולה לניקיון עם ניחוח נפלא ותחושת מגע ועור קטיפתי ומתוצרת כחול לבן.

מי שמכיר אותי יודע שיש דברים שאני לא מתפשרת בהם והם חייבים להיות מתוצרת הארץ. בתחום המזון יהיו אלו הפירות והירקות של חקלאי ישראל ובתחומי הקוסמטיקה והבריאות הם הקרמים, תכשירי הטיפוח והניקיון האישי והכללי לבית ובמשפחה. 



השבוע הגיע להתנסות הסבון הנפלא של ירדןאודה ולא אבוש להסגיר את גילי המבוגר... אני מכירה את סבון ירדן כבר עשרות שנים. זוכרת איך פגשתי בו לראשונה והתאהבתי בניחוח העוצמתי ומתחושת הרוויה שהוא העניק לעור אחרי המקלחת. מי חשב בכלל שצריך גם למרוח קרם גוף?


מחפשים מתנה ישראלית מקורית לחג הפסח? קבלו! הסבון המיתולוגי "ירדן" – סבון טבעי אמיתי, עם שורשים עתיקים. "חווה חקלאית ירדן" מציעה לשמח את יקיריכם עם ניחוח על זמני משכר, שיישאר על גופם עוד, ועוד, ועוד...


סבון "ירדן" (משנת 1966) מיוצר בשיטה טבעית עתיקה, על פי מתכון שעובר במשפחת מלכי מאות שנים. בני המשפחה, ששורשיה באיטליה, עסקו שנים רבות בצמחי מרפא ובקוסמטיקה טבעית ובשלב מסוים, שילבו את הידע של שני התחומים ויצרו סבון איכותי בניחוח ייחודי. הסבון כחול לבן ומיוצר בישראל, בפיקוח הדוק של בת משפחת מלכי.

הסבון מכיל שמנים ובהם שמן זית, שמן דקלים ושמן קוקוס והוא ללא פילרים, כימיקלים, דטרגנטים, SLS, ניחוח מלאכותי או שומן מהחי. הסבון לא נוסה על בעלי חיים והאריזות ניתנות למיחזור. במהלך השנים זכה הסבון בפרסים שונים ובאנגליה למשל, הוכתר מספר פעמים בעיתונים מובילים כסבון הטוב ביותר לניקוי, בריאות, טיפוח הגוף והעור. הסבון מוצע בצבע לבן או ירוק פיסטוק.
מחיר: כ-50 ש"ח* לאריזת שלישייה (כל סבון 100 גרם. סה"כ 300 גרם)


בערב כשיצאתי מהמקלחת שאלו אותי כולם: "מה זה הריח הזה? קנית בושם חדש"?
אבל אני לא התבשמתי!
אני "רק" התקלחתי בסבון ירדן נכנסתי לפיג'מה והרגשתי רעננה ונינוחה מהאנרגיה שמילאה את כולי. 


כשר בהשגחת בד"צ מחזיקי הדת.

להשיג ברשת ניצת הדובדבן, בחנויות מובחרות ברחבי הארץ ובאתר











ריקי ברוך








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה