יום שני, 20 במרץ 2023

סלט פלפלים קלויים בסילאן ושום.

 





אני אוהבת מאוד להשתמש בפלפלים כחומר גלם.  פלפל מטוגן, מבושל, קלוי וכמובן טרי כמות שהוא. האמת היא שהטרחה סביב קליית הפלפלים על אש פתוחה או בתנור וקילוף בצורה חלקה גורמת לי להתעצל למרות שהטעם המשובח שווה כל דקה של השקעה. 

השבוע הגיעו להתנסות הפלפלים הקלויים של "לירון" ואני פתחתי את המארז העברתי לכלי הגשה חגיגי, תיבלתי בשום, סילאן שמן זית, מלח, פלפל גרוס ושום טרי. 

חדש: סדרת פלפלים קלויים על האש, כשרים לפסח: מותג המזון "לירון" משיק סדרת פלפלים קלויים, טעימים טעימים, מוכנים לאכילה, ללא תוספת סוכר, צבע מאכל או מים, באריזה נוחה לשימוש. המותג מתמחה בירקות טריים ומבושלים בוואקום, ובירקות תיבול טריים כתושים. ואם המותג "לירון" מוכר לכם, אז נזכיר מאיפה: הסלק הטעים בוואקום...



בסדרה: פלפלים צבעוניים – אדומים, ירוקים וצהובים, ופלפלים אדומים בלבד. הסדרה מיובאת מספרד והיא כוללת את הנוזל המצוי בפלפל באופן טבעי.



הפלפלים הטבעוניים והמשובחים יעשירו כל ארוחה בבית, בפיקניק או בטיול: על האש, בתוך פיתה עם חומוס-טחינה, בפסטה, אורז, קינואה או נודלס, בסלט, כתוספת לחביתה או שניצל, ועוד. ואפשר גם להגיש אותם כמו שהם בצלחת, עם מלח-פלפל, שום פרוס ושמן זית. בתיאבון!
השימוש נוח וקל: פותחים, ו... זהו. יש לשמור בקירור לאחר הפתיחה.


כשר פרווה וכשר לפסח, בהשגחת בד"צ בית יוסף.
מחיר: 12.90 – 15.90 ש"ח לאריזה במשקל 350 גרם.

להשיג ברשתות השיווק: יוחננוף, ויקטורי, מחסני השוק, קו אופ ישראל; ובמעדניות, ירקניות, שוק פייסל וחנויות מובחרות ברחבי הארץ.


























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה