יום שני, 27 במרץ 2023

מי הזיז את הגלידה שלי וביקש עוד וניליה?






רשת גלידריות האיכות וניליה מציעה לרגל חג הפסח השנה ליין שלם ומסקרן של גלידות מעולות, כשרות לפסח * גם לקולקציית טעמי הסורבה מצטרף חבר חדש: סורבה שוקולד, ולטבעונים – בננה, שוקולד * והנה עוד רעיון: מארז גלידה מהודר כמתנה, למארחים או לעצמנו!


אנחנו מאוד אוהבים את גלידה וניליה. תמיד יש טעם חדש שמגוון לנו את המבחר ותמיד כייף לקחת מארז ולהביא אותו לנכדים. פסח השנה יהיה הפסח המתוק ביותר שחגגתם עד כה! למה? כי רשת גלידריות האיכות וניליה מציעה לרגל חג הפסח השנה ליין שלם ומסקרן של גלידות מעולות, כשרות לפסח! בין הטעמים הכשרים לפסח: נוטלה, באסתנאי, יוגורט אסאי, סורבה פירות יער, שוקולד לבן גאנדויה.



וכמו תמיד, כל הגלידות של וניליה מיוצרות משמנת משובחת, איכותית וטרייה ומחומרי הגלם הטובים ביותר תוך שימוש בחומרים טבעיים בלבד.
גם לקולקציית טעמי הסורבה מצטרף לרגל החג חבר חדש: סורבה שוקולד. הקולקציה כבר כוללת טעמים נפלאים של מנגו מאיה, פסיפלורה, אננס, תות, אשכולית אדומה וקמפרי.
וחידושים גם בליין הטבעוני: טעם חמאת בוטנים, בננה, שוקולד נמס בפה מצטרף לטעמי הקוקוס, באונטי, הקיימים.

והדובדבן שבקצפת – למה שלא תעניקו למארחים בליל הסדר – ואפילו לעצמכם – מתנה מתוקה לחג? מארז מהודר של וניליה יכול להיות פתרון מושלם – ומעתה, אפילו כשר לפסח!


אסף בלנק, מנכ"ל וניליה, אמר כי, "השנה השקענו מאמץ מיוחד בכדי להעניק ללקוחותינו שלל חידושים לקראת הפסח, בכל קווי המוצרים שלנו. כתוצאה, יש לנו משהו חדש, מסקרן – וטעים - עבור כל אחד ועבור כל טעם. אני מאחל לכולנו חג כשר, שמח ומתוק!"

ניתן להשיג ב- 21 סניפי רשת "וניליה" ברחבי הארץ, במחיר 18 ₪ למנה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה