יום שני, 16 בספטמבר 2024

הנכדים שלי הולכים לישון רק אחרי אמבטיה מפנקת עם ג'ונסונס שמפו 'לפני השינה'





מותג מוצרי התינוקות הבינלאומי ג'ונסונס בייבי משיק את ג'ונסונס שמפו 'לפני השינה' לשיפור שגרת השינה אצל ילדים. 




הנכדים שלי יודעים היטב כי כדי שנגיע לרגע שאנו שרים בערב את השיר הבא:
"אני רוחץ ידיים
טידידל - דידל - די 
בסבון ומים 
טידידל - דידל - די 
והליכלוך מהר מהר בורח 
וטוב לי טוב עכשיו וגם שמח. 
כי אני נקי 
וכשאני נקי 
אני מותק. 
אני רוחץ רגליים
טידידל - דידל - די 
בסבון ומים 
טידידל - דידל - די 
והליכלוך מהר מהר בורח 
וטוב לי טוב 
עכשיו וגם שמח. 
כי אני נקי וכשאני 
נקי אני מותק..."

צריך קודם לצאת מהאמבטיה מדיפים ריח משכר של 
 ג'ונסונס בייבי.
כי... לא היה ולא יהיה מוצר אחר שיעטוף אותם בניחוח שאנו לא נפרדים ממנו מאז ומתמיד.



אחד האתגרים המרכזיים ביותר של הורים הוא שיפור שגרת השינה של הילדים. שגרת שינה קבועה יכולה לסייע לילדך להירדם מהר יותר ולישון זמן רב יותר. לצורך כך, פיתח מותג מוצרי התינוקות הבינלאומי ג'ונסונס בייבי את ג'ונסונס שמפו 'לפני השינה' המהווה פתרון יעיל לאתגר.

ג'ונסונס שמפו 'לפני השינה' מצטרף למוצר נוסף מאותה הסדרה – 'תרחיץ לפני השינה'.
הוא מנקה בעדינות ומותיר את שיער הפעוט רך ומבריק ועם תחושה בריאה. מכיל תערובת ניחוחות NaturalCalm™ שמשרה אווירה מרגיעה, בעל קצף עשיר ונשטף בקלות. הוא היפואלרגני* ונבדק דרמטולוגית. ללא פרבנים, צבע, סולפטים ופתאלטים.



על פי ג'ונסונס בייבי, שגרת הכנה לשינה כוללת את שיטת שלושת השלבים המסייעים לתינוק להירדם מהר יותר ולישון לפרק זמן ארוך יותר:
אמבטיה חמימה - מלבד הפעלת חוש הריח של התינוק, זמן האמבטיה מעודד גם מגע יום-יומי שיכול לתרום להתפתחות הגופנית, הקוגניטיבית, הרגשית והחברתית של התינוק.
עיסוי - מחקרים מראים שעיסוי ומגע יום-יומי משפרים את איכות וזמן השינה כשהם משולבים בשגרת ההכנה לשינה.
זמן שקט - הקשר הקרוב שלכם עם התינוק עוזר לו לנשום ברוגע ולשקוע בשינה. לכן חיבוקים אחרי האמבטיה הם לא רק כיפים במיוחד אלא גם מועילים.

מחיר מומלץ לצרכן: 21.9 שקלים ל-500 מ"ל.
ניתן להשיג ברשתות השיווק.


במשך למעלה מ-130 שנים, המותג ג'ונסונס בייבי הינו מומחה מהימן בתחום טיפוח עור התינוקות. כל מוצרי ג'ונסונס נקיים מצבעים, פרבנים ופתלטים, ומיוצרים מפורמולות העדינות ביותר ועם זאת יעילות, אשר מיועדות לטיפול בעור ובשיער של תינוקות מגיל לידה ולכל המשפחה.



















ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה