יום שני, 16 בספטמבר 2024

תכירו - חברות קוסמטיקה ישראליות שהשתלטו על העולם במוצרים שהפתיעו חדשנות ובטכנולוגיה וקטפו את המקום הראשון







חשוב לנו לפרגן לתוצרת הישראלית תמיד ובעיקר בימים אלו. 
חברות הקוסמטיקה הישראליות שמביאות כבוד עולמי לייצור ישראלי


בזמן שישראל מתמודדת עם אתגרים ביטחוניים וכלכליים, ואף נאלצת לעמוד בפני חרמות צרכניים, תעשיית הקוסמטיקה הישראלית עומדת בכל אתגר וממשיכה להפגין מצוינות וחדשנות בזירה הבינלאומית. חברות קוסמטיקה ישראליות, המייצרות את מוצריהן במפעלים כחול-לבן, מצליחות לשווק את פיתוחיהן למדינות רבות ברחבי העולם. עם מוצרים באיכות בינלאומית, הן זוכות להכרה על ידי ניצחונות בתחרויות קוסמטיקה יוקרתיות בינלאומיות, ומביסות מותגים גדולים ויקרים מהמובילים בעולם. המוצרים הישראלים אינם רק סימן לטכנולוגיה והאיכות המקומית, אלא משמשים כשגרירים של חדשנות ויצירתיות על הבמה העולמית. אם כן, מי הן אותן חברות קוסמטיקה ישראליות שהשתלטו על העולם ואילו מוצרים הפתיעו בחדשנות ובטכנולוגיה וקטפו את המקום הראשון?



מותג הקוסמטיקה המקצועית מעבדות היקארי (Hikari Laboratories)
מיוצר במפעל החברה בירושלים ומופץ במעל ל-20 מדינות ברחבי העולם

התחרות: המותג עטור הפרסים רשם הישג מרשים כשלא פחות מארבעה ממוצריו זכו בפרסים בקטגוריות נחשבות בתחרות הקוסמטיקה הבינלאומית היוקרתית PURE BEAUTY GLOBAL AWARDS המתקיימת בלונדון, בה מוצגות מעל ל-400 מועמדויות ומשתתפים בה מותגים מיותר מ-40 מדינות.



המוצרים הזוכים:
1. סרום הדגל של המותג Fountain"מעיין הנעורים" זוכה במדליית ארד בקטגוריית מוצרי היוקרה.
סרום אנטי אייג'ינג המשלב את פטנט המותג שפותח יחד עם מדענים מהאוניברסיטה העברית בירושלים, מולקולות NAD NOBEL המאיצות את התחדשות התאים ומעכבות הזדקנות. זאת יחדיו עם חומרים פעילים עוצמתיים ונדירים, בניהם, "דמעות קריסטל", חלבון הפועל להאטת ההזדקנות ומעורר את תאי העור לתפקד כצעירים, פפטיד 48 הממצק את העור ומאיץ תהליכי התחדשות ואצות שלג המשפרות את מרקם העור ומחזקות את המערכת החיסונית.

2. ערכת ACTIVE COLLAGEN + NAD - זכתה בפרס המוצר המומלץ ביותר בקטגוריית הטיפול בעור לקוסמטיקה מקצועית. מבוססת על טכנולוגיה עטורת פרסים מוגנת בפטנט לייצור קולגן ומיועדת לשיקום אינטנסיבי של עור הפנים.
3. קרם עיניים HIGH-TECH SET - זכה בקטגוריית ארד בקטגוריית קרם העיניים הטוב ביותר.
מעניק פתרון אנטי אייג'ינג מקיף לעור העיניים העדין, לכהויות, נפיחויות והרמת עפעפיים ועוד.
4. מזו קוקטייל – זוכה מדליית כסף בקטגוריית הטיפול בעור לקוסמטיקה מקצועית. בוסטר עוצמתי המזרז את כל תהליכי השיקום בעור החל מאקנה, דרך סימני מתיחה ועד לקמטים.



מותג הקוסמטיקה המקצועית NOON Aesthetics
מיוצר במפעל המותג בפארק התעשייה כנות, בישראל ומופץ לכ-51 מדינות בעולם.
התחרות: תחרות Pearls of Aesthetic Dermatologist העולמית, בה מוענקים פרסים להשגים המובילים ביותר בעולם בתחומי הדרמטולוגיה האסתטית.



המוצר הזוכה: Azelaic Forte 25 זכה במקום הראשון כמוצר המצטיין בקטגוריית פילינג כימי. משמש לטיפול יעיל בעור גבשושי, אדמומיות ובכתמי פיגמנטציה, המכיל 25% חומצה אזלאית. משולב טכנולוגיה ייחודית המוגנת בפטנט רשום של החברה הנקרא DermShield™, המבטיח שימוש בטוח בריכוזים גבוהים של חומרים פעילים ללא יצירת גירוי. מתאים לשימוש יומיומי להשגת עור אחיד ובריא יותר.



מותג הקוסמטיקה המקצועית מעבדות GIGI
מיוצר מפעל המותג בנתיבות ומופץ במעל לכ-50 מדינות בעולם.
התחרות: תחרות האסתטיקה הבינלאומית השנתית MyFaceMybody Aesthetic Awards . מעניקה פרסים למותגים, קליניקות, ואנשי מקצוע מצטיינים בתחום הנבחרים על ידי פאנל מומחים והציבור.


המוצר הזוכה: קרם העיניים 3D- Hyalu Fillהוכתר כקרם עיניים אנטי אייג'ינג הטוב ביותר. הקרם בעל טכנולוגיה מתקדמת להולכה והחדרה של חומצה היאלורונית ושחרורה האיטי בשכבות העור העמוקות באמצעות כדוריות זעירות, לצורך יצירת אפקט מתמשך של מילוי ומיצוק.



מותג הקוסמטיקה המקצועית KB PURE
מיוצר במספר מפעלים ברחבי הארץ, בניהם ברחובות וקיבוץ סאסא בצפון ומופץ לכ- 14 מדינות בעולם.
התחרות: Beauty Forum, תחרות בינלאומית של מגזין הביוטי הנחשב שנערכה בציריך, שוויץ.




המוצר הזוכה: ליין מוצרי XYZ מבית החברה זכה במקום הראשון בקטגוריית תחום האנטי אייג'ינג. הסדרה כוללת שלושה תכשירים בעלי פורמולות מוגנות בפטנטים רשומים לעיכוב תהליכי הזדקנות בעור הפנים ועוררות מחודשת של מנגנוני פעילות ביולוגיים בעור ללא גירויים, לכל סוגי העור ובטוחים לשימוש בכל עונות השנה. "סרום "X להעצמת חידוש ומיצוק תאי העור, "סרום "Y מחדש סיבי קולגן וחומצה היאלרונית בעומק העור. "סרום Z" מאיץ היווצרות של ויטמינים, חלבונים וחומצות אמינו שפוחתים באופן טבעי עם הגיל.



מותג הקוסמטיקה המקצועית כריסטינה

מיוצר במפעל החברה בפתח תקוה ומופץ לכ-60 מדינות בעולם



התחרות ASIA SPA : ,אחת התחרויות היוקרתיות ביותר בתחום הספא והטיפוח באסיה. מעניקה פרסים למרכזי הספא המצטיינים, מוצרים חדשניים, וטיפולים יוצאי דופן בתחום הבריאות והיופי.
המוצר הזוכה: ליין מוצרי BioPhyto זכה מקום ראשון במוצרי הספא המקצועיים הטובים ביותר.
סדרת BioPhyto משלבת מדע וטבע להתמודדות עם בעיות עור שונות, בהן גירוי, אדמומיות, עודף שומן, וטוקסינים, ולהעניק לעור מראה בריא ורענן יותר. בין אלו המוצרים שהביאו לזכייה נמצא קרם הזעתר המכיל תמציות צמחים בעלות תכונות אנטי-אוקסידנטיות, אנטי-בקטריאליות ואנטי-פטרייתיות ותכשיר פילינג מבהיר.




























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה