יום שני, 16 בספטמבר 2024

"שירבו זכויותינו כרימון", 100% מיץ רימונים סחוט טבעי של פרימור משווק בכשרות מהודרת

 




עד היום יש בבית ילדותי במושב, את אותה שדרת עצי רימון שאבא שתל שהיינו קטנים. השדרה עוד ניצבת אבל אבא כבר לא איתנו.
בחגי תשרי כשתנובת הרימונים הייתה בשיאה, הייתי קוטפת את הגדולים ביותר, בוצעת אותם תוך חבטה על הכביש ומתיישבת על הדשא נהנית מהמיץ הטרי שנזל על החולצה רקע ההזהרות של אמא :שלא תעשי כתמים על החולצה...."
לקראת סוף אוקטובר כאשר עומס הפרי בשדרה היה רב, היינו קוטפים את כל הרימונים, גם את המבוקעים שלא עמדו בלחץ הפרי התוסס, אמא הייתה סוחטת אותם במכונה מיוחדת ומכינה לימי החורף תרכיז רימונים. עד היום אני יכולה לחוש את טעמו של מיץ הרימונים והצוף המושלם הזה שמזכיר לי ימי ילדות ונעורים שלא יחזרו לעולם. 



בימים אלו משווקת "פרימור" מיץ רימונים סחוט טבעי 
ראש השנה וחגי תשרי.

ראש השנה וחגי תשרי בפתח וזה זמן מצוין להיערך לימי החג ולאירוח המשפחתי. לרגל ראש השנה משווקת "פרימור", יצרנית המיצים הסחוטים המובילה בישראל, מיץ רימונים 100% סחוט טבעי, כשר למהדרין. המיץ משווק בבקבוק 1 ליטר והוא חלק מסדרת המיצים הסחוטים 100% טבעי של פרימור בהם מיץ תפוזים, מיץ תפוחים, מיץ תפוגזר ועוד, שישווקו לרגל החגים. המיצים הינם ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר ומתאימים לאירוח והגשה בארוחות החג המשפחתיות ובכינוסים החברתיים.


לדברי אראל סגרון, מנהלת מותג "פרימור", "אנשים שמארחים עם מיצים טבעיים על השולחן נותנים לאורחים שלהם חווית אירוח טובה יותר, מושקעת יותר ועשירה יותר. מיצים טבעיים עם הרבה ערך מוסף. עם המיצים של פרימור ניתן גם לבשל וגם לארח, שני שימושים במיץ אחד".

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 21.50 – 26.50 ₪ לבקבוק 1 ליטר.
כשר מהדרין בהשגחת חתם סופר פתח תקווה והרבנות קריית מלאכי.
להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ והחנויות המתמחות.
























ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה