יום שני, 16 בספטמבר 2024

עוגה בטעם דבש וממרח טחינה עם סילאן - בול לשולחן החג שלי.


האמת היא שאני מאד אוהבת עוגות דבש מחד ואינני מצליחה לאפות אותם לשביעות רצוני מאידך. בכל פעם מתעורר אצלי קושי והעוגה לא יוצאת בדיוק לפי מה שרציתי.
אבל לשמחתי הרבה אפשר לפתור את הסוגייה בקלות ולהגיש לחג יופי של תוצאה מבלי לקרוע את הכיס. 

לרגל ראש השנה תשווק חברת "אחוה" עוגה בטעם דבש וממרח טחינה עם סילאן!



עוגת הדבש של "אחוה", בטעם עשיר ובמרקם של עוגה בחושה ביתית, תימכר במחיר ללא תחרות של כ- 5-7 שקלים בלבד! ממרח טחינה עם סילאן של "אחוה" עשוי מטחינה משומשום מלא, ללא שומן טרנס, ללא כולסטרול, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, תשווק לרגל ראש השנה וחגי תשרי, עוגה בטעם דבש בחושה איכותית ובמחיר ללא תחרות: כ- 5-7 שקלים בלבד! עוגת הדבש של אחוה בעלת מרקם וטעם של אפיה ביתית, עם טעם עשיר של דבש, תימכר במרבית רשתות השיווק במחיר המיוחד למשך כל תקופת החגים.



בנוסף, מציעה אחוה לראש השנה ממרח טחינה עם סילאן, שהינו חלק מסדרת הממרחים המתוקים של אחוה מבוססי טחינה גולמית. ממרח טחינה עם סילאן עשוי מטחינה משומשום מלא, סילאן, אינו מכיל שומן טרנס, ללא כולסטרול, עשיר בסידן, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל. סדרת ממרחי הטחינה המתוקים של אחוה כוללת גם ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר וממרח חלוה. הממרחים בכשרות מהדרין, אינם מכילים חומרים מהחי ומתאימים לטבעונים. כל הממרחים מכילים לפחות 44% טחינה גולמית (חלקם 65% ומשומשום מלא) והם בעלי ערכים תזונתיים גבוהים ביחס לממרחי שוקולד.

לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של "אחוה", כמדי שנה מציעה אחוה עוגה בטעם דבש איכותית וטעימה במחיר מנצח, וגם השנה, על רקע המלחמה, היא צפויה להימכר במחיר של בין חמישה לשבעה שקלים בלבד.

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן (המחיר הסופי נקבע על ידי רשתות המזון): כ- 5-7 ₪ לעוגה בטעם דבש (400 גרם); כ- 8.90 – 12.90 ₪ לממרח שומשום עם סילאן (400 גרם).
להשיג ברשתות השיווק, החנויות והמרכולים ברחבי הארץ.



מאפינס בננה, ממרח טחינה סילאן ושבבי שוקולד

מרכיבים 
2 בננות בשלות מעוכות היטב
2 ביצים גדולות תופח
שלושת רבעי כוס סוכר
חצי כוס שמן רגיל
שקית סוכר וניל
רבע כפית מלח
כף גדושה ממרח טחינה עם סילאן מבית אחוה

100 גרם שוקולד שבור לקישוט





ההכנה
מערבבים היטיב בקערה את כל המרכיבים למעט שבבי השוקולד
מניחים עטרות ניר בתבנית שקעים ומעבירים בכף מתוך העיסה
מפזרים מעל שבבי שוקולד 
אופים ב170 מעלות אז הזהבה (בערת רבע שעה)
מגישים.






















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה