יום חמישי, 12 בספטמבר 2024

הערב חגגנו על ארוחת ערב עם הגיוזה של מאמא מרי






כשהילדים קופצים לארוחת ערב ותופסים אותי לא מוכנה אני חייבת לאלתר מנה אטרקטיבית, טעימה ומהירת הכנה. 
השבוע החלטתי לנסות את הגיוזה של "מאמא מרי" וידעתי שהצעירים שלי הם קהל היעד הכי נכון לפנק בארוחה בטעם יפאני כמו שהם אוהבים.
הוצאתי מהפריזר חבילת גיוזה במילוי עוף, מבלי שנדרשתי להפשיר. ריססתי מעט שמן זית על מחבת, צרבתי אותן מצד אחד במשך מספר דקות עד שהזהיבו והוספתי מים רותחים.
בשלתי עד אידוי המים, הותרתי לצריבה נוספת והגשתי עם רטבים.
נרשמה הצלחה!!!
החברה שלי אהבו מאוד והזמינו לפעם הבאה את הגיוזה במילוי בטטה.






"מאמא מרי" מציגה: גיוזה (כיסונים יפניים) בסדרת BIG PAPA – כי גם אבא יכול! בסדרה ארבעה טעמים, שניים בשריים – במילוי עוף ובמילוי בקר, ושניים צמחוניים ופרווה - במילוי פטריות ובמילוי בטטה. הגיוזה תוצרת כחול לבן, מיוצרים בחברת מאמא מרי (משנת 1993) ומתאימים לכל הקהלים: משפחות, ילדים, פודיז, טבעונים, צמחונים, שומרי כשרות ועוד.



הגיוזה הוא כיסון יפני המבוסס על הג'יאוזי, שמקורו בסין. צורת ההכנה הנפוצה ביותר ביפן היא טיגון ואז אידוי, מאכל הקרוי יאקי-גיוזה. בדרך זו הגיוזה מטוגנת בצידה התחתון והשטוח – לצורך קבלת אפקט מיירד וקבלת תחתית פריכה, ומייד אחר כך מוסיפים מעט מים למחבת ומכסים אותו למשך כ-10 דקות, תוך בעבוע עדין של המים – עד שהם נספגים.



את הגיוזה של ביג פפה אין צורך להפשיר ויש להשתמש בהם ישר מהמקפיא. הגיוזה מתאימה כמנה עיקרית או כתוספת. ניתן לטגן, לאדות או לבשל בהתאם לטעמכם. להגיש עם רוטב, במרק, בתבשיל או בכל תיבול שתעדיפו. 
ובמחשבה אחת קדימה הגיוזה נהדרת לארוחות חגי תשרי .


בסדרה: גיוזה במילוי עוף; גיוזה במילוי בקר; גיוזה במילוי פיטריות; גיוזה במילוי בטטה.
משקל: 300 גרם.
כשר בהשגחת הרבנות הראשית קרית ים.
מחיר: כ-34.90 ש"ח.
להשיג ברשתות המזון ובמעדניות.


































ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה