יום ראשון, 30 באוקטובר 2016

חדש מגלידות בן & ג'ריס - Brownie Batter




היא נחטפה אצלנו ולא נשאר ביס קטן ממנה עד הבקר שלמחרת ... 

בימים אלו השיקה בן & ג'ריס את - Brownie Batter - הטעם החדש והעשיר בסדרת גלידות ה-CORE  של בן & ג'ריס: שילוב מושלם של ליבת בלילת בראוניס מוקפת בגלידת שוקולד בראוניס וגלידת וניל בראוניס. Brownie Batter נותן לנו את כדור הגלידה המושלם, בין אם חופרים היישר אל תוככי הליבה (ב- CORE) או מערבבים מעט מהכול בכל ביס וביס. כל אחד יכול לקבוע לעצמו איך תיראה הכפית הבאה ולהתאים אותה לטעמו האישי.








מאחורי המצאת סדרת ה-CORE עומד גורו הטעמים של בן & ג'ריס Eric Fredette, העובד באתר החברה בוורמונט מזה 18 שנה. על הסדרה הוא אומר: "אנחנו תמיד מחפשים להיות משהו גדול וטוב יותר עבור הלקוחות שלנו. רצינו לשדרג את הקונספט של טעמים עם תוספות כייפיות, ולהתעלות מעל זה והבאנו את  הדבר הבא".

את Brownie Batter ניתן להשיג במארז של 375 מ"ל. המחיר לצרכן יעמוד על כ-25 ₪. ניתן להשיג ברשתות השיווק, חנויות נוחות, ובחנויות המפעל של בן & ג'ריס.


הבראוני באטר מצטרף לטעם הראשון שהושק בסדרת ה-CORE, "הקרמל סוטרא": ליבת קרמל מוקפת בגלידת שמנת משובחת בטעם קרמל וגלידת שמנת משובחת בטעם שוקולד עם חתיכות פאדג'. טעמים אלה מצטרפים לחידושים של קיץ 2016 על המדפים: ה-"קון סוויט קון", גלידת וניל עם קרמל וחתיכות גביעי וופל מצופות פאדג'. מנות אישיות חדשות; דולצ'ה דה לצ'ה, גלידת שמנת משובחת עם ריבת חלב ופאדג' (150 מ"ל).




עוד אומר- בבן & ג'ריס משתמשים ברכיבים שלא עברו שינויים גנטיים. בנוסף, כל רכיבי הקקאו, הסוכר והווניל נסחרים בתנאים של סחר הוגן.
 חפשו במקררים את הטעם החדש: Brownie Batter
ליבת בלילת בראוניס מוקפת בגלידת שוקולד בראוניס וגלידת וניל בראוניס



ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה