יום שני, 22 בינואר 2018

מאפינס חמוציות ופקאן







במשפוח'ה שלי מאוד אוהבים מאפינס. דומה כי יש משהו במנות האישיות האלו שמחבר את שני ילדי באהבה.
עוד מילדותם וכבר שנים יש ביניהם "הסכם לא כתוב" שהם אוכלים את המאפינס יחד חצי-חצי!!! 
אני מאוד אוהבת את המראה הזה ותמיד נהנת לראות אותם "מתקוטטים" על הפירורים וממשיכים למאפינס הבא...

הפירות היבשים של חברת מיה שהגיעו השבוע להתנסות גרמו לי געגועים לילדי והיה לי ברור שעד שהם יגיעו בערב עם הגשם הצפוי, יהיה כאן מגש מוכן של מאפינס.
התחלתי לדמיין את כוסות התה החם וחגיגת המאפינס שתפתיעו כבר נכנסתי למטבח.









מאפינס חמוציות ופקאן


תבנית שקעים מרופדת במנזטים
לחמם תנור 180 מעלות

רכיבים
2 ושליש כוסות קמח
חצי כפית סודה לשתיה
2 ביצים
גרדת תפוז
1 כפית וניל
½ כוס מיץ תפוזים
¼ כוס דבש
2 כפות שמן
1 כוס חמוציות
חצי כוס משמשים יבשים קצוצים.
חצי כוס פקאן-אצלי זה מהעץ של אבא במושב. 









ההכנה:
מחממים תנור ל 180 מעלות
מערבבים בקערה את הביצים, הוניל, השמן, הדבש, גרדת ומיץ התפוז. מוסיפים את הסודה לשתיה לקערת הנוזלים. מוסיפים בהדרגה את הקמח  ולבסוף תוך שימוש בכף עץ מערבבים לבלילה את שני שליש מכוס החמוציות, המשמשים הקצוצים והאגוזים.

מחלקים את הכמות לתבנית שקעים מרופדת בעטרות ניר.
מפזרים מעל מעט חמוציות ואופים 25 דקות בחום 175 מעלות. מצננים ומגישים עם תה חם.













בימים אלו משיקה חברת מיה אריזות חדשות למוצרי הפירות היבשים המשובחים שאני רוכשת תמיד









מאז שהוקמה חברת מיה התרחבה ומגוון מוצריה גדל. בשנת 1998 עברה החברה לאזור התעשייה במישור אדומים, שם שוכנים כיום מפעלי היצור, מחסני ההפצה והנהלת החברה. בשנת 2010 שינתה החברה את שמה הרשמי ל 'מיה תעשיות מזון בע"מ' ובכך משקף שמה את המגוון הרחב של מוצריה. 





ריקי ברוך





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה