יום שלישי, 23 בינואר 2018

בואו לנגב וקבלו את המתכון הפשוט לעיצוב המושלם









נדמה לי שהפעם האחרונה שבקרתי בסניף נגב ברחוב הלח"י בבני ברק היתה בשנת 2009 כאשר שיפצנו את הבית וחיפשנו קו עיצוב אחיד לחדרי המקלחת, 
למטבח ולחלל הגדול המקשר ביניהם. 
כשיצאנו מאולם התצוגה, אמרתי לבעלי שאני רוצה כמעט את הכל, אך לא יודעת מה לבחור. הכל נראה לי יפה ומעדכני.
בסופו של דבר פניתי למעצבת ברשת מטבחים בעלת שם שעשתה עבורי את מלאכת הבחירה ועד היום אני חושבת שאם הייתי נחשפת 
למראה בעל קונספט עיצובי מדוייק יכולתי לבחור בקלות וסביר שגם הייתי מרוצה הרבה יותר.







הבקר כשנכנסתי שוב למתחם כמעט עשור אחרי הכאוס שהייתי שרויה בו אז, היה לי ברור 
שבמבט לאחור היה לי הרבה יותר קל להחליט קודם כל מה-לא ומיד אחר כך מה בהחלט-כן.

בימים אלו חוגגת נגב, הרשת המובילה למתן פתרונות עיצוב כוללים לבניה ולשיפוץ הביתאת השקתו של מתחם הקונספט המחודש שלה בסניף הדגל שבבני ברק 
ויוצאת לדרך חדשה העתידה לשנות את חוקי המשחק בשוק העיצוב בישראל. המטרה להביא ללקוחות את העיצובים העדכניים והנכונים ביותר לבית. 
מתחם הקונספט החדש יתן מענה לקהל הרחב ולהקהל המקצועי ויעניק להם חווית ריגוש חדשה בעולם עיצוב הבית. 
המתחם מציע לצרכנים תפיסת עיצוב ושירות חדשה, המאפשרת לכל אדם בישראל לבחור לעצמו את הלוק המושלם עבורו שיהפוך כל חלום למציאות בעת שיפוץ ועיצוב הבית
המהפך המהותי במתחם הקונספט, הוא תולדה של ראייה עיצובית עכשווית תחת המסר JUST ARRIVED

הרעיון העומד מאחורי עיצוב האולם, אותו הגו אנשי נגב יחד עם המעצבת דפנה קסטיאל
הוא יצירת חללים בצורת קופסאות קונטיינר המגיעות היישר מהנמל ונפרקות באולם. 
"האווירה הנוצרת היא של סיפוק מתמיד של סחורה חמה הכוללת את מיטב המוצרים שהינם בגדר המילה האחרונה והטרנדית ביותר הקיימת בתחום" 
אומרת מאיה גרינפלד סמנכ"לית השיווק של קבוצת נגב.
"אופן הצבת הקונטיינרים באולם עוזרת ללקוח ומעניקה לו כלים למצוא את הסגנון המדוייק המתאים לו מתוך השפע הקיים תוך שאנו מנווטים אותו למקום מבטחים המשקף את הטעם והסגנון האישיים והייחודיים לו" מוסיפה גרינפלד.

במקביל להשקה נוצר מראה גרפי חדש לצד הסיסמא: 'נגב, מתכון פשוט לעיצוב מושלם' שנבחר בשפה גראפית מינימליסטית ועדכנית.
נגב-הלוגו החדש בנוי מאותיות עבריות שהוחלפו לפונט מעודכן שאליו הוצמד סמליל פשוט אך מתוחכם בו בזמן. 
הסמליל מאיר על חלל תלת ממדי המדמה דירה, ובה בעת מדגיש טוויסט היוצר צורת לב. החיבור הגראפי שבין האדריכלי והרגשי נוצר כמעט במקרה אך הוא זה המאגד בתוכו בדיוק רב את אותם ערכים עליהם נשענת החברה.



 





חמישה מראות שונים-חמישה לוקים שנבחרו מהווים כלי המאפשר לנגב לעזור ללקוחותיה למצוא מהו סגנון העיצוב אליו הם מתחברים ולהציג להם את
"המתכון" המושלם המפרט אילו רכיבים בדיוק מרכיבים את הלוק שבחרו.




 




הלוק המינימליסטי המביא את היופי שבפשטות
לוק המבוסס על זוויות מעוגלות, מגע קטיפתי, יוקרה בפרטים הקטנים ולבן על לבן.
בעונה הקרובה נראה את הטרנד המינימליסטי מתפתח בכיוון של רכות וחמימות מזמינה, בצבעוניות פסטלית, אוורירית, טקסטיל באריגים רכים ואביזרים מעוגלי פינות, 
המרכיבים סביבה נעימה ומאפשרת לטקסי היום- יום ולהרגלי הטיפוח האישיים.







הלוק התעשייתי המביא נגיעות רכות במראה קשוח
פינות מעוגלות לצד ברוטליזם רך, הרכבים חדשים, מתכות חדשות ונגיעות של צבע.
הלוק התעשייתי החשוף והמפוספס, נמצא בשטח כבר זמן מה ואין לו כל כוונה להעלם. בעונה הקרובה, צפוי הלוק לקבל תפנית מעניינת, לאבד מקשיחותו ולהיפתח 
לסממנים של נשיות ויצירתיות.
חומרי בנייה אופייניים כמו בטון חשוף, יתרככו באמצעות שילוב של טונים בהירים וחמימים, חומרים חדשים וצבעוניים שמקורם בעיקר במחזור פלסטיק וחומרי גלם, ינקדו את פני השטח והצורות המעוגלות יאזנו את המראה התעשייתי הקשוח.






הלוק הקלאסי המביא רומנטיקה כפרית לצד תחכום אורבני
מראה על זמני, אלגנטי ונינוח, המשלב אלמנטים תקופתיים: רומנטיות כפרית עם תחכום אורבני, רצפה דרמטית, חומרים עשירים וצבעי שחור לבן דרמטיים.
הלוק הקלאסי נוסך תחושת ביטחון וביתיות בעידן שבו הגבולות משתנים, חלקם מתמוססים ומאפשרים מעברים בין תרבויות וסגנונות חיים וחלקם דווקא מסתגרים ומחפשים סממנים מבחינים חדים יותר.
הלוק הקלאסי שואב השראה מהסגנון האירופאי המוכר של תחילת המאה ה- 20- נגיעות של היסטוריה באיכות חיים מודרנית. הוא מאפשר לשלב אווירה של שלווה כפרית בדירה עירונית ומראה אורבני רב שכבתי בבית פרטי.
המתח בין הסגנונות יוצר את הלוק המדויק והעדכני ביותר. 






הלוק הגרפי המביא תעוזה גיאומטרית
שילוב רב גוני של ישן וחדש, יוקרתי וצעיר, רטרו ושיק פוסט מודרני. לאוהבי הצבע והשפה הגרפית.
הלוק מאופיין בשילובים של דוגמאות גיאומטריות, בצבעוניות והרכבים גרפיים מפתיעים, משדרים גישה קלילה, חיובית ואופטימית לחיים.
בלוק זוויות חדות וצורות אמורפיות, אנלוגי ודיגיטלי – בהשראת תנועות עיצוביות פורצות דרך משנות ה- 80-70-60, ממפיס ומילאנו, פופ ארט אמריקני ועיצוב סקנדינבי.







לוק המסעות המביא קול קורא לנדוד
שילובים אתניים וחזרה לטבע בשילוב של משטחים מהטבע ומוטיבים ידניים.
בעולם של ריבוי מסכים, כאשר רבות מהחוויות שלנו מוקרנות ואינן מוחשיות, מתעוררת מחדש המשיכה לטבע, לחוויה, לאקסטרים.
כיום, אנו חשופים יותר מתמיד למידע ולהיכרות עם תרבויות מרוחקות. הגלובליזציה פתחה בפנינו את האפשרות להכיר ולהיטמע בחברה אנושית רחבה, אך יחד עם זאת, טשטשה את ההבדלים והיא מאיימת להכניע את התרבויות שלא ייטמעו במכבש הכלכלי. במקביל, תרבות הפנאי והאפשרות לנסוע בעולם, להיחשף למקומות חדשים וללמוד ממנהגיהם של בני אדם בכל קצוות תבל. הטרנד הנפלא של מסעות בעולם, ריבוי האפשרויות לחקור ולגלות עולמות – מושך אותנו לבחור מהעושר הססגוני, האתני והתרבותי, של כל התרבויות והחברות שבעולם. אנו כבר לא אוספים מזכרות קטנות, אלא מפנימים ומאמצים לליבנו את אותם מרכיבים שיהפכו את סביבתנו הביתית לייחודית ולאישית יותר.








בימים אלו עולה הקמפיין הפרסומי בכיכובו של השף שגב משה






הקמפיין בא להמחיש את העובדה שאם מקבלים מתכון טוב (הלוקים) ורכיבים הנכונים (מוצרים) , משימת עיצוב ושיפוץ הבית הופכת לקלה יותר, נעימה יותר, ונוחה יותר.









תתחדשו!
ריקי ברוך










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה