יום שני, 26 בפברואר 2018

כרובית מטוגנת בציפוי כוסמין








אני מאוד כרובית ומבשלת אותה בדרכים שונות.
כרובית ממולאת, כרובית מאודה, במרקים, בממרחי כרובית או פירה כרובית, בסלטים טריים או מבושלים,  אוכלת אותה טריה כמות שהיא אבל אם להודות 
אין ולא יהיה כטעמה של כרובית מטוגנת עם ביצה ופירורי לחם. הטעם הקריספי שמקבלת הכרובית החלוטה עם מעטפת הפירורים משווה לה טעם של מנת גורמה נפלאה
בתוספת לימון וללא. עם סלט או עם טחינה תמיד היא נחטפת כאן עוד לפני שהגשתי לשולחן...








אמש בטרם צאתו לנתב"ג בדרכו לוושנגטון, הודיע לי הבן שהוא מזמין עצמו להתפנק אצלי על שניצלים וכרובית. לא היתה שמחה ממני. 
רק המחשבה שהבן שלי מקדיש לי את שעות ההמתנה לטיסה היא סיבה מצויינת שאפנק אותו בגדול.












הכרובית היתה כבר חלוטה ומצוננת. 
השניצלים נפרסו דק והמתינו במרינדה (חרדל גרגירים, שום כתוש, פפריקה מתוקה, פלפל גרוס)
ושקית הפירורית זהב כוסמין של אסם ציפתה לי שאתחיל לטגן.








כרובית מטוגנת בפירורית כוסמין

המרכיבים:
ראש כרובית מפורק לפרחים
חלוט מספר דקות במים רותחים, מסונן ומצונן.
1-2 ביצה טרופה עם כפית מים, עשבי תיבול במטחנה, פפריקה מתוקה, מעט מלח

ההכנה:
לטבול את פרחי הכרובית בבלילת הביצים 
להעביר לקירית עם פרורי לחם +כוסמין 
לטגן בסיר עמוק מכל הצדדים ולהגיש.  





נכון היה גם פירה....

וכרובית ממולאת בציפוי פירורית כוסמין























ריקי ברוך










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה