יום שלישי, 27 בפברואר 2018

קרם עינים של lavido התשובה להזנתו של העור, מיצוקו והרגעתו.







אני זוכרת את היום ההוא כאילו שלא חלפו מאז 40 שנה ויותר.
הייתי סטודנטית בת 23 בדרכי לביתה של חברה ב"כופר הישוב" שברמת גן כדי להתכונן למבחן נוסף במסגרת לימודי ההוראה.
במרכז הכיכר בסמוך לביתה היתה פרפומריה. (אז קראו לזה "פרפומרייה". )
הפרפומריה היתה עמוסה בשפע בלתי ברור של מוצרי טואלטיקה, איפור, טיפוח ושאר מוצרים שהיום קוראים להם אקססוריז.
נעמדתי מול החלון והתבוננתי באחד התיקים כשהיא הזמינה אותי להיכנס
והציעה לי את קרם העינים הראשון ששמעתי עליו בחיי.
"אני בת 23 אמרתי לה", "אין לי עניין להתחיל לחסות את פני בקרמים"!
"את לא תצטערי!" היא אמרה, "תתחילי למרוח סביב השפתיים ומתחת לעיניים בתנועות הטפחה ותקדימי את המאוחר...!"
האמת, הייתי רחוקה מכל חשיבה בכיוון ובכל זאת יצאתי עם הקרם והתחלתי להשתמש בו כבר אז.







עם השנים נשתנה והתפתח תחום הטיפוח ומחקרים להרכבת נוסחאות פורצות דרך כמו גם מבוססות על צמחי מרפא וקרובות כמה שיותר לטבע, הלכו ותפסו את מקומם על מדפי הפארמים, הקוסמטיקאיות המקצועיות וחנויות הטבע.
החיבור שלי לטבע מעצם ילדותי (נולדתי במושב ואני עדין חיה את ההוויה, הרוח ותפיסת העולם למרות מגורי בעיר) 
חיבר אותי למוצרי הטיפוח הטבעיים באותו האופן שאני צורכת את המזון שלי,
כמה שיותר קרוב לחומרי הגלם וכמה שיותר טרי ורענן.

את קרם העינים כמו גם מוצרים נוספים מבית לבידו הכרתי בשנים האחרונות 
חברת לבידו-lavido נוסדה על ידי עידו מגל שסיים את לימודיו בצמחי מרפא וכימיה של הצמח, עבר אל הכפר, הקים חווה ורקח את המוצר הראשון שהפיק:
קרם החתלה לתינוקות שיצא אל השוק בשנת 2003.

במשך עשור של מחקר ועשייה, יוצרים בלבידו נוסחאות מדעיות פעילות המבוססות על הזיקה הטבעית ביותר בין תמציות הצמחים לבין העור, 
תוך סקרנות וחיפוש מתמיד אחר פתרונות פורצי דרך בתחום הארומתרפיה. 
מוצרי לבידו משלבים בצורה מושלמת בין התכונות הטבעיות של מרכיביהם לבין התועלות המוכחות שנבדקו על מנת להוכיח יעילות מירבית.

המוצרים הטבעיים של לבידו מבוססים על שמנים אתריים 100% אורגניים, היחידים בישראל עם אישור ופיקוח משרד החקלאות ואגריאור.
*כל המוצרים נבדקו דרמטולוגית.











כשהתחלתי להשתמש במוצר שהגיע להתנסות התחלתי להרגיש את השינוי העדין בעור הדק
קרם העיניים מרגיע, מזין, ממצק. ומתאים לכל סוגי העור.
הקרם מורכב ממיצוי טהור של מי פריחת התפוז (נרולי), שמן זרעי רימונים אורגניים וחומצה היאלורונית התורמים לחידוש תאי העור ומסייעים להפחתת נפיחות, 
קמטים וקמטוטים סביב העיניים.
כל שנדרתי לעשות הוא להזליף מעט קרם על כרית האצבע, להטפיח מסביב לעיניים, בוקר וערב ולפי הצורך.
לאחר שבוע חל שיפור משמעותי בלחות העור ובמידת הגמישות. 
התחלתי לזהות הפחתה בעומק הקמטים סביב העיניים.

מתוך החויה שלי - קרם עינים של lavido התשובה להזנתו של העור, מיצוקו והרגעתו. 





























לפרטים נוספים הצטרפו לדף הפייסבוק של לבידו 





                                   

ריקי ברוך





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה