יום רביעי, 4 ביולי 2018

בזכות קרם העינים וקרם הגוף של לבידו - העור שלי חיוני ומוגן גם בקיץ הזה.









כבר 60 שנה שאני חוגגת את הקיץ שלנו ואוהבת אותו יותר מכל עונה בשנה . בואו מקדם אותי לחגיגות יום ההולדת ועם נפלאות "חום יולי אוגוסט" אני נאלצת להתנהג בהתאם!

רחצה בים ובריכה מעודדים אותנו לשוב למקלחת מספר פעמים ביום. הלחות ועומס החום מאלצים להקדיש יתר תשומת לב לעור הגוף והפנים ובעיקר סביב העינים 
במטרה שנשמור על הלחות הנדרשת למרות תנאי הסביבה. 

ה-PH של העור נע בין 4 ל 5.5 PH ולכן הוא מוגדר חומצי. רמת החומציות של העור משתנה ולכן יש להגן עליו. שימוש בסבוני גוף בחומציות גבוהה יותר מהנדרש לעור 

מחייבת אותי להשתמש בקרם גוף משובח כך שישמור על לחות העור ויהווה עוד שכבת הגנה על האפידרמיס: שכבת העור העליונה והחיצונית זו המגנה על הגוף, 
גם מפני קרינת השמש.










הטיפוח היומי שלי ולא רק בקיץ כולל את הסרום, את קרם העינים, קרם לחות ליום, קרם לילה 
וכמובן קרם גוף ארומטי הכל מבית לבידו.












קרם גוף הארומתרפי הוא קרם המבוסס על שמנים אורגניים בעלי סגולות ארומתרפיות. 
הקרם מותיר את העור רך, חמאתי ועשיר בתמציות ריחניות של פטשולי ווניל למשך כל שעות היום. 
מאז נעורי אני מעדיפה את ניחוח הפטשולי שבתכונותיו הטובות מרגיע את הגוף והנפש, מהווה נוגד חמצון, הוא אנטי דלקתי, מחטא ועל הדרך גם מגביר תשוקה מינית. 
עוד אדגיש כי קרמי הגוף של לבידו מכילים חומצה היאלורונית מה שתורם לגמישות העור ומעודד יצור קולגן. 

מחיר הקרם (בשפופרת 120 מ"ל) לחודש יולי בלבד: 50 ₪ בלבד.
מתאים לכל סוגי העור.






כבר שתפתי אתכם בנפלאות קרם העינים שלי. קרם מרגיע, מזין וממצק. 
הקרם מורכב ממיצוי טהור של מי פריחת התפוז (נרולי), שמן זרעי רימונים אורגניים וחומצה היאלורונית התורמים לחידוש תאי העור ומסייעים להפחתת נפיחות, 
קמטים וקמטוטים סביב העיניים.
כל שנדרתי לעשות הוא להזליף מעט קרם על כרית האצבע, להטפיח מסביב לעיניים, בוקר וערב ולפי הצורך.
לאחר שבוע חל שיפור משמעותי בלחות העור ובמידת הגמישות. 
התחלתי לזהות הפחתה בעומק הקמטים סביב העיניים.


אינני מרבה להלאות את קוראי במיני מחקרים ומילים מיותרות. הפעם הייתי רוצה לדייק את העובדה כי כיום לא קיימים בשוק הישראלי הרבה קרמים טבעיים שהיעילות שלהם 
מוכחת קלינית, מה שמחזק את ההוכחה שקרם העיניים של לבידו אכן מקיים את ההבטחה - אני עדה! 
לבידו היא אחת החברות היחידות כיום שמקפידה לערוך בדיקות קליניות על מנת להוכיח שהמוצרים באמת יעילים ואפקטיביים.
מאחר ונבדק קלינית הוכח כי אצל 97% מהנבדקים חל שיפור ניכר בלחות העור, גמישות העור ובהפחתה בעומק הקמטים סביב העיניים.












הקרם בעל מרקם עדין ייעודי לטיפול באזור הדק והרגיש סביב העיניים, מבוסס על חומרים טבעיים פעילים מרוכזים ושמנים 100% אורגניים בעלי סגולות טיפוליות ומרגיעות: 
שמן זרעי רימון, שמן אבוקדו, שמן ורד, שמן רוז היפ, קמומיל, חמאת שיאה, שמן גרניום, שמן תפוז.
חשוב!! הקרם מכיל חומצה היאלורונית אשר מסייעת לגמישות העור, מעודדת יצור קולגן ובכך משפרת מיצוק ולחות סביב העיניים.
הקרם הוכתר ע"י מגזין האופנה הבינלאומי ELLE- כאחד מחמשת מוצרי הטיפוח הטובים ביותר בעולם!!
וגם השחקנית גווינית פאלטרו משתמשת בקרם העיניים של לבידו ואף מוכרת אותו באתר הלייפסטייל הידוע של goop.com















ריקי ברוך














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה