יום רביעי, 11 ביולי 2018

סוכריות או לא להיות-ורטרס אורגניל








את הסוכריות של ורטרס אורגינל אני אוהבת כבר שנים. את קופסת הפח העגולה שהיתה אז בתיק האוניברסיטה שלי, נהגתי למלא בסוכריות חדשות שהיו מתחסלות בכל תחילת הרצאה כשהייתי מניחה אותה על השולחן לצד בקבוק המים וכלי הכתיבה. מסתבר שחברותי הסטודנטיות אהבו אותן אולי אפילו עוד יותר...
היום בנוסף למה שיש תמיד בבית לטובת כולם, אני טומנת בכל תיק קופסא אחת קטנה שתלווה אותי לכל מקום, בכל שעה ביום ואת הצנצנת המפנקת אני מותירה בשביל כולנו על השיש.








בשנת 1903, בכפר קטן ושמו וורטר, יצר גוסטב נדל, אופה הכפר את סוכריית החמאה המצליחה בעולם
 הוא קרא לה "וורטר אורגינל" (על שם הכפר). בשנת 1970 וורטר אורגינל הגיע גם לישראל.
עד עצם היום הזה משתמשים במתכון המשפחתי המקורי עם רכיבים טבעיים כמו חמאה
 ושמנת טרייה, עם הרבה אהבה, ניסיון וידע המועבר מדור לדור. 








סוכריות וורטר אורגינל מוצעות בגליל, בשלישיית גלילים, בשקית ובקופסא כאשר כל סוכרייה עטופה בנפרד כדי לשמור על הטריות והאיכות הגבוהה.
קיימת גם וורסיה של סוכריות ללא סוכר- רק 9 קלוריות לסוכריה.









לאורך השנים מאז, גדל מגוון המוצרים והתווסף לו קו יצור של ללא סוכר, מה שאינו פוגע בטעם והוא בעל יתרון יחסי (לטעמיי) של חלופת הסוכר. מאז אני קונה רק אותן ונהנת באותה המידה ואולי אף יותר.
לכל סוכריה 9 קלוריות, טעם עשיר של קרמל משובח, חמאה איכותית ושמנת. 9 קלוריות כבר אמרתי?









שלושה טעמים שונים ואני אוהבת הכי את בחמאה הקלאסי אבל גם לא עומדת מול הקפוצ'ינו ולא מול השוקולד. (נראה אותכם במקומי!!!) בכל שקית 80-70 גרם (אני מעבירה ישירות לצנצנת הייעודית ובתיק הפרטיי מאחסנת את הקופסא האישית (רק 42 גרם בטעם קלאסי או קפוצ'ינו)
 













איזה טעם אתם אוהבים יותר?
אצלי זה כבר לא משמעותי העיקר שהן ללא סוכר ואין כל הבדל בטעם הנהדר.







ריקי ברוך




















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה