יום רביעי, 11 ביולי 2018

מודן זה כאן-חוזרים לבית הספר.








איך שלא נביט על זה תחילת שנה וחזרה לבית הספר היא סוג של חגיגה

הצעירים פוסעים לראשונה לכיתה א', הבוגרים עולים כיתה והגדולים בצעד נוסף לפני תעודת הבגרות.
כולם אוהבים להתחיל ברגל ימין עם הציוד הכי נכון והמתאים לצרכי הגיל והמסגרת. 









חוזרים לבית הספר עם התיקים האורתופדיים של מודן כי הגב לא פחות חושב מהמותג! בחרו לילדים את:
Triple Spring System החדש! התיק האורטופדי הקל היחיד עם מערכת קפיצים משולשת לגב הילד.
התיק הוא קל ונוח לנשיאה לביה"ס, משקלו (ללא הטרול) הוא 940 גרם בלבד! 










מודן, יצרנית תיקי האיכות הידועה והותיקה בישראל, מייצרת מגוון רחב של תיקי בית-ספר, שהידוע מהם הוא התיק האורטופדי של מודן, עליו נרשמו מספר רב של פטנטים ייחודיים.
התיק הנמכר והאהוב על הילדים בשנים האחרונות הוא ה- Smart Trolley. תיק טרולי חכם בעל פטנט רשום, המאפשר הפרדה מלאה בין מערכת הגלגלים לבין התיק עצמו. השנה משדרגת מודן את התיק ומשיקה גרסה חדשה. ה- Smart Trolley מגיע עם ידית נשיאה חדשה, ידית אחת (במקום שניים) עשויה מאלומיניום, העוזרת לילדים צעירים לגרור את התיק ומספקת יציבות טובה יותר. מודן חידשה את המשטח עליו מונח התיק (האמבטיה), משטח המאפשר יציבות טובה יותר של התיק וקל יותר לנסיעה עבור התלמיד. בנוסף, הגב של התיק עוצב בדרך חדשה המשלבת רשת אגרונומית לאוורר, המאפשרת זרימה של אוויר. במגוון של תיקים יש תא תרמי, תא איכותי עטוף כולו בחומר eva (המוכר מצידניות) המאפשר לשמור על מזון בצורה טובה יותר. 






 





מודן מציגה השנה שלל מותגים מובילים לילדים מסרטי האנימציה אהובים של Disney, בניהם:


Wonder Woman, מתוך הסדרה של Super Hero Girls. צבי הנינג'ה, פאוור ריינג'רס,Hello Kitty, WINX, הדרדסים , cars , הנסיכה סופיה, Frozen, מואנה, ספיידרמן, 
נסיכות דיסני, חד קרן ועוד. בנוסף השיקה מודן תיקי כדורגל וכדורסל ייחודים וחדשים, כדוגמת מדריד עם כוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו. 



מודן היא החברה היחידה שמציעה את ה- Triple Spring System- התיק האורטופדי הקל בישראל היחיד עם מערכת גב אורטופדית ייחודית משולבת קפיצים השומרת של בריאות גב הילד. מערכת הקפיצים המיוחדת פותחה במשך מספר שנים על ידי חברת מודן מסייעת לבלום ולספוג חלק ניכר מהמכה הנוצרת במהלך הליכה או ריצה בין גב התיק וגב הילד. המערכת חשובה במיוחד ונחוצה בעיקר כאשר התיק מלא וגב הילד רך וצעיר. התיק האורטופדי של מודן עשוי מחומרים חזקים וחדישים, הוא התיק האורטופדי הקל ביותר המיועד לתלמידי בתי הספר היסודיים ומשקלו 940 גרם בלבד. 










כל התיקים האורטופדיים מסדרת "Triple Spring System'' עברו בדיקות קפדניות ומחמירות של מכון התקנים הישראלי לפי התקן החדש. לתיקים בסדרה, "גב אורטופדי חכם", המותאם למבנה הגב של הילד, ובנוי בצורה אנטומית תלת מימדית בעלת כרית תמיכה לגב התחתון. הגב החכם מבטיח חלוקה שווה של עומס על כל שטח הגב, שכבות ספוג לנוחות ובלימת זעזועים, מעטפת חיצונית למניעת הזעה וכתפיות אורתופדיות רחבות ומרופדות במיוחד. 











חשיבה רבה השקיעה מודן גם בעיצוב עדכני של התיקים החדשים, מבנה התיקים החדשים הוא חללי ומכיל יותר מקום לאחסון. לתיקים שולב בעצוב גם פס מחזיר אור לשמירה על הבטיחות של הילדים. 
סדרת התיקים " Triple Spring System'' עשויה מבדים איכותיים וחדישים, אטומים ודוחים מים.
מודן גם מספקת את תיקי הטרולי 2 ב- 1. תיק בעל ידית נשיאה וגלגלים מובנים, המאפשר נשיאת התיק ע"י הגלגלים או נשיאה על הגב הילד. תיק טרולי שבו מערכת הטרולי מחוברת לתא האחורי וניתן לנתק אותה יחד עם התא. במילים אחרות, 2 תיקים במחיר של 1 ובמשקל קל ביותר. התיק בעל 2 מערכות אורטופדיות.

טווח מחירים: 
תיק גב : 199 ₪ ;
Smart Trolley: 279 ₪ - 299 ₪
Trolley 2 ב- 1: 320 ₪ - 350 ₪
ניתן להשיג את תיקי מודן ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, ברחבי הארץ. 
















לקראת שנת הלימודים הקרובה משיקה Explore , מותג התיקים הנמכר בישראל, ליינים חדשים ומשודרגים של דגמים אופנתיים וצבעוניים, מעוצבים מבדים באיכות. 
תיקי Explore קלים ונוחים במיוחד וידועים בזכות עיצובים מודרניים, איכות וסטנדרטים גבוהים במיוחד.


התיקים של Explore מתאפיינים בקווי עיצוב צבעוניים מיוחדים וצעירים, המתאימים לטווח גילאים רחב, החל מביה"ס היסודי, ועד לתיכון ולסטודנטים. לתיקי Explore 
המגוון הגדול ביותר בתחום של דגמי תיקים, כשלכל דגם הייחודיות שלו, וההתאמה לצורך, לגיל ולסגנון האישי, בשלל רמות מחירים, עיצובים וצבעים. 
כל התיקים, עשויים מבדים עמידים מפני שחיקה, דוחי כתמים וניתנים לכיבוס ידני במים קרים, מצופים בחומר דוחה מים, ומגיעים עם רוכסנים איכותיים.
לכל התיקים קלמרים תואמים במבחר דגמים, גדלים וצורות לבנות או לבנים: קלמרי שלושה תאים, שני תאים, קלמר עגול, קלמר אליפטי ועוד.


טווח מחירים:
Explore בוגרים - 79-179 ₪, Explore 2 ב- 1 - 189 ₪, Explore טרולי - 239 ₪.
ניתן להשיג את תיקי Explore ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, ברחבי הארץ.



















ומה בקלמר?
לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה אפשר למצוא עט מחיק, כותבים מוחקים וכותבים שוב ככל שתרצו. מרקרים בצבעי פסטל, עפרונות צבעוניים, ועט פיילוט דק במיוחד.

מגוון של כלי כתיבה:
עטי פילוט-לרגל חגיגות מאה שנה הוציאה החברה גרסה מיוחדת לעט Pilot עם רולר דק בלחצן.
סדרת טושים מדגישים סטאבילו (STABILO)
עפרונות– Staedtler 
דבק סטיק UHU במגוון גדלים 
טוש פיילוט פרמננטי
















BABYLON "המילון האלקטרוני הטוב בעולם"
המילון האלקטרוני BABYLON TEXTON מבוסס מילון BABYLON הידוע כמילון המעודכן והטוב ביותר בעולם, הכולל את פונקציות Speller , תוכנה המאתרת מילים באנגלית 
שנכתבו עם שגיאות כתיב.
המילון בעל פונקציה של הצלבת מילים (cross), המאפשר לתרגום מילה מתוך התרגום שהתקבל, בלי הצורך להעתיק את המילה. במילים נבחרות המילון מציג אפשרויות ודוגמאות לשימוש במילים, דבר התורם להבנת המילה טוב יותר ושימוש נכון במילה המתאימה. המילון בעל מנוע חיפוש חכם המשלים מילים בהקלדה והופך את השימוש במכשיר לקל, מהיר ופשוט יותר. צג המילון הוא מסךLCD איכותי , 6 שורות, כולל מכסה פלסטיק מתקפל. מופעל בעזרת זוג סוללות .
המילון מומלץ ע"י מורים ,מפקחים ומרצים רבים לאנגלית כמילון האלקטרוני הטוב ביותר!













   








כי הבריאות של ילדיכם גם בידיים שלכם - 
חוזרים לבית ספר עם אלכו-ג'ל

ניתן להפחית משמעותית הידבקות במחלות על ידי שמירה על היגיינת הסביבה והידיים. 
הילדים אינם מקפידים על שטיפת ידיים לאחר היציאה מהשירותים ולפני אכילה 
והסגל החינוכי לא תמיד מקפיד על כך.
על כן, חשוב לצייד את הילדים באלכו-ג'ל (בקבוק ו/או מגבונים באריזה אישית) על מנת להקל עליהם בשמירה על היגיינת הידיים באין מים וסבון. על מנת להגביר את זמינות המוצר ולהגביר את סיכויי השימוש מומלץ לצייד אותם באלכו-ג'ל הכולל בובת מתלה האהובה על הילדים.
סדרת אלכו-ג'ל של ד"ר פישר מהווה פתרון יעיל, נוח וידידותי לשמירה מרבית על היגיינת הידיים. אלכו-ג'ל נבדק במעבדה מוסמכת ונמצא יעיל במיוחד לחיטוי: קוטל 99.99% מהחיידקים שנבדקו. 
















אלכו-ג'ל ויטמינים + בובת מתלה לתיק
בקבוק (30 מ"ל) של אלכו-ג'ל לניקוי יסודי, מהיר ויעיל ללא צורך במים וסבון, לשמירה מרבית על היגיינת הידיים. עם בובת תליה שילדים אוהבים המיועדת לתליה על תיק, עגלה, חגורה או בכל מקום מתאים ונוח אחר לשימוש נוח מחוץ לבית, בטיול ובבילוי. מכיל 70% אלכוהול , Sensitive - מותאם לעור רגיש ,מתייבש במהירות ומותיר תחושה נעימה ורעננה בכפות הידיים. בניחוח תפוח. למילוי חוזר של הבקבוקון ניתן להשתמש בקלות בבקבוק אלכו- ג'ל 500 מ"ל או בקבוק 100 מ"ל.
מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 ₪.



אלכו-ג'ל מגבונים לילדים לשמירה על היגיינת הידיים ללא אלכוהול
פורמולה ייחודית וידידותית לשמירה על היגיינת הידיים ללא אלכוהול; לניקוי מהיר ויעיל, ללא צורך במים וסבון מועשר בתמצית אלוורה להרגעת העור; היפואלרגני; ללא פראבנים; 20 מגבונים 
באריזות אישיות הרמטיות לשמירה על איכות המוצר ולנוחות מירבית; בשני ניחוחות שילדים אוהבים:
10 מגבונים בריח ענבים ו- 10 מגבונים בריח קיווי מלון; לתחושה נעימה ורעננה בכפות הידיים.
מחיר מומלץ לצרכן: 20 מגבונים באריזות אישיות הרמטיות - 14.90 ₪

















ריקי ברוך













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה