יום ראשון, 15 ביולי 2018

בלנדר שייקר ספורט good to go - מהבית לחדר הכושר






מי שמקפיד על תפריט מאוזן ואורח חיים בריא הכולל פעילות גופנית, מזון טרי, שילוב של ירקות ופירות טריים בכל אחת מהארוחות. יודע את חשיבותו של שייק בריאות.
שייק בריאות בבקבוק הרמטי נשמר בשלמותו ומלווה אותי לחדר הכושר.

בכל שקשור לשייקים: יש מי שמוסיף חלבון ויש מי שמעדיף ללא. אני מקפידה על עושר פירות וירקות על פני חלבונים. 
אני מגוונת בסוגי המשקה ובמרכיבים כל מה שיש בבית מתאים בתוספת קרח, חלב או מים המון עשבי תיבול טריים, תמר ולפעמים גם 3 שקדים - נכנסים לבקבוק הבלנדר, אני מפעילה למספר פולסים והמשקה מוכן. המשקה יכל להיות דליל יותר בהתאם לכמות הנוזלים. אני מעדיפה את השייק סמיך ולכן מפחיתה בנוזלים.  










אם טרם קניתם את הבלנדר הראוי, אני ממליצה לכם על בלנדר שייק של 
חברת מיניליין מבית אלקטרולוקס
יתרונו היחסי של הבלנדר על פני ההיצע הקיים בשוק בלנדר שייקר ספורט good to go קטן מידות ונוח לאיחסון. 
להבי הבלנדר ניתנים להסרה ומסייעים בניקוי ובשמירה על הבלנדר לאורך שנים, לבלנדר בקבוק ספורט אקולוגי נשלף המאפשר נשיאה קלה של השייק ישר אחרי הכנתו, 
הבקבוק עשוי פוליקבונט עמיד, ונטול BPA הבלנדר מתאים במיוחד לעוסקים בספורט וטיולים ולו רגליות סיליקון ליציבות מיטבית. 












הבקבוק בעל מכסה לסגירה הרמטית בעל פיית שתיה נוחה ורחבה, הוא נוח לאחיזה, ועמיד מפני נזילות ושינוי מזג האוויר. מגיע ב- 3 צבעים.
מחיר מומלץ 279 ₪ להשיג ברשתות החשמל, בחנויות החשמל ובאתרי האינטרנט המורשים.







חברת מיניליין
נוסדה בשנת 1981 ומאז הינה אחת החברות הוותיקות, הגדולות והיציבות במשק הישראלי ובשוק מוצרי החשמל הביתיים.
מותגי החברה משווקים בפריסה ארצית במגוון חנויות ורשתות חשמל, המערך הלוגיסטי של החברה מאפשר לספק את המוצרים האמינים ביותר והאיכותיים ביותר לכל חלקי הארץ, 
תוך עמידה בזמנים וכמובן לתת שירות ללקוחותיה גם לאחר המכירה.













ריקי ברוך












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה