יום שני, 23 ביולי 2018

אחד מאלף - סיפורי הדייטים של סאני סבוני







אני מתחזקת זוגיות כבר למעלה מ35 שנה מאז הייתי בת 24 וכבר הספקתי לשכוח את עולם הדייטים. גרושות, רווקות, פרודות וגם נשואות מגיעות לדייטים שכל אחד מהמפגשים מתחיל ומסתיים באופן יצירתי שאינו דומה לקודמו ולבא אחריו.

השבוע הגיע לידי אחד מאלףספרה של סאני סיבוני, גרושה ששבה לעולם הפנוים פנויות בגיל 40 ויצאה לסוג של מסע לאורכו נפגשה עם גברים רבים ומגוונים. מכל דייט שבה עם תובנות והמלצות לפנויה הפוטנציאלית.
בין עשרות הגברים שפגשה היה: הפלרטטן, השתיין, המתוסבך, השרוט, הנשוי, המדוכדך, מר אגו ועוד רבים ושונים בדרכם, גילם והתנהלותם בדייט ולאחריו.











גם כשרף הציפיות היה לעיתים נמוך, למדה סיבוני למזער את האכזבה והמשיכה לדייט הבא. מהמקום והניסיון שרכשה לאורך המפגשים, הרומנים הקצרים והקצרים פחות הצליחה לנסח מסר אישי שיתאים  למצבה המשפחתי של האישה. מסר אישי לנשואה, מסר אישי לגרושה ומסר אישי לרווקה. בתור אישה שנשואה כבר 35 שנה הסכמתי כמעט עם כל מילה שנכתבה שם.( (עמ' 47 בספר)










"מגיל אפס מלמדים אותנו לקבל את האחר ואנחנו לא מצליחים להפנים. אנחנו לא רוצים להשתנות, רוצים שיקבלו אותנו כמו שאנחנו ונעלבים שלא, אבל עדין לא מצליחים קבל את האחר..."
יש משהו בפשטות הקבלה הזו שהביא את הכותבת לשקט שלה. האם כולנו עשויות להתאים למודל של "הסיר והמכסה"? 
בין השורות, הדייטים, ההומור האישי והכללי, האכזבות והפליאה להיכן נעלמו הגברים האמיתיים? מצאתי בספר תובנות, המלצות ראויות ומסקנות כנות שנולדו מתוך התנסות מפכרת.
יותר מכל אהבתי את הבחירה שכמעט הכל תלוי בך! 








אחד מאלף מאת סאני סיבוני
הוצאת מדיה 10 





תגובה 1:

  1. אני ה"אחד" של מישהי אי שם..
    זכיתי להיות בן זוגה של סאני האחת שלי
    לשמחתי ולמזלי לא הספקתי לעבור את המסע המתיש הזה ואת זאת הבנתי תוך כתיבת הספר כשאני לידה
    הסיפורים המשעשעים עם התובנות החדות
    הן רק חלק קטן מחכמת החיים של האחת שלי
    ממליץ בחום גם לגברים אולי יבינו משהוא על עצמם בעולם הזה של הדייטים

    השבמחק