יום רביעי, 12 בינואר 2022

טו בשבט עם מאפינס חגיגי של חבושים.

 



למעלה מחמישים מוצרים משובחים הנרקחים בשיטות בישול מסורתיות וללא חומרים משמרים, מאכלסים את מדף ממרחי האיכות, הקונפיטורות, הליקרים והרטבים של מפעל הבוטיק "באר מעדנים" .את היצע הממרחים, הקונפיטורות, הרטבים והליקרים של ה"באר" ניתן לשלב במנעד רחב של מתכונים. שילוב של מתוק, מלוח וחמוץ כבר אינו מפתיע את בני המשפחה שלי. השבוע ניסיתי למתוח את האופציות ובו זמנית להיות שמרנית ככל יכולתי. קבלו מתכון קל הכנה וטעים טעים שיתאים לכם לכל שעה ביום, בסופ"ש ובוודאי שעל שולחן סדר טו בשבט. המתכון למאפינס חבושים חגיגי.





מאפינס חבושים חגיגי לטו בשבט
המרכיבים
150 גרם חמאה רכה
חצי כוס סוכר
3 ביצים
1 כוס שמנת מתוקה 32% או קרם פרש
כוס וחצי קמח תופח
תמצית וניל איכותית
קורט מלח

***רבע כוס סוכר חום דמררה
צנצנת קונפיטורת חבושים של "הבאר"

ההכנה

מחמים תנור לחום של 180 מעלות.
בקערה עמוקה מערבבים חמאה וסוכר ומוסיפים את הביצים אחת אחת תוך כדי פעולה
מוסיפים את השמנת והקמח בהדרגה ולסירוגין.
מוסיפים תמצית וניל וקורט מלח
בתוך תבנית שקעים מניחים מנז'טים ומעבירים לכל אחד מהם מהעיסה המוכנה
שמים רבע כפית קונפיטורת חבושים על כל מאפיין ומפזרים מעט סוכר חום מעל.
אופים 25 דקות. ומצננים על גבי רשת.

הקונפיטורות מיוצרות בתהליך מסורתי במפעל "הבאר מעדנים" בראש פינה. המפעל מתמחה בייצור ובפיתוח מעדני מזון על בסיס גידול מקומי של פירות. את הפירות משמרים בעונה, בשיטות בישול מסורתיות-ביתיות, וללא חומרים משמרים. כך נשמרים כל הטעמים הטבעיים של הפרי.

סיגל עשת-שפט, מבעלי "הבאר מעדנים", אמרה כי "בעוד השוק מוצף בפירות יבשים מיובאים מכל פינה בעולם, המוצרים שלנו הם ישראליים, טריים ומיוצרים מפירות שגדלים כאן, בגליל בישראל. אנחנו משמרים את הטעם הארץ-ישראלי האותנטי, הבריא והטעים!"

שלישית הקונפיטורות שהגיעה להתנסות


בסדרת הקונפיטורות, המוצעות לט"ו בשבט, משיקה החברה קונפיטורת תפוזים מזן חדש בשם "קרה קרה", שגדל במטעי הגליל העליון. זוהי קונפיטורה עסיסית ואדמדמה, כמו הפרי עצמו, ונטולת מרירות האופיינית לקונפיטורת תפוזים רגילה. הקרה-קרה הוא זן של תפוזים שהתפתח בצורה טבעית מהתפוז הטבורי, והתגלה כזן טעים ומיוחד.

עוד בסדרה: קונפיטורת תות שדה קלאסי עם חתיכות פרי, האהובה מאוד על ילדים, וקונפיטורת חבושים יחידה במינה בטעם קלאסי של בית סבתא: מתוק ומעורר געגוע.
צנצנת 310 גרם, מחיר מומלץ לצרכן 27 ₪; צנצנת 120 גרם, מחיר מומלץ לצרכן 15 ₪.




את קונפיטורות "הבאר מעדנים" – ומוצרים נוספים מתוצרת המפעל כמו ממרחים, רטבים ליקרים ועוד - אפשר להשיג במעדניות מובחרות ברחבי הארץ, ובחנויות המפעל של "הבאר מעדנים "בראש פינה.
לרכישה און ליין באתר "הבאר מעדנים"- לחצו מכאן שירות משלוחים לכל הארץ.








ריקי ברוך.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה