יום ראשון, 2 בינואר 2022

חזרתי לטיפול פיגמנטציה ואנטי אייג'ינג אצל סיגל בבאי - גם את חייבת את זה לעצמך





מאז שאני זוכרת את עצמי זכיתי לשמוע את אבא אומר לנו שוב ושוב "אני לא דואג כי כשתגדלו יבוא לכם השכל"  כשכל כוונתו הייתה שהוא לא דואג לבחירות שלנו או לחוסר ההבנה שאנו מגלים לעתים, כי ככל שנשכיל כך נבין ונלמד יותר את החיים. 
ואכן גדלתי מאז. חוויתי. התנסיתי, למדתי, טעיתי, שיניתי דעות, נחשפתי לאנשים, גישות, תכנים ועובדות חיים ואימצתי לי גישות שבעיני נתפסות כנכונות. את אחד הדברים שלמדתי עם השנים אני משייכת לעולם האישי שלי ולמחשבה שכל מה שקשור לטיפול בגוף חשוב כמו הטיפול בנפש. השבוע עשיתי דרכי בשנית אל הקליניקה הריחנית של סיגל בבאי המופלאה. סיגל היא דרמתרפיסטית מוסמכת. מומחית לבריאות העור שכבר טפלה בי בעבר ובזכות הידיעה שהעור זוכר וגם אני... חיכיתי לרגע שאשוב לטיפול. 




אז למה בעצם רצוי וצריך להעניק לעור הפנים שלנו טיפול אחת לכמה זמן? מהי התרומה אם בכלל לגוף, לעור, לפנים ולנפש?
כשנשכבתי על המיטה בקליניקה החמימה והמפנקת שכחתי את כל. התמסרתי למגע, לחומרים המזינים שהיו על טהרת  המרכיבים הטבעיים, הצמחיים והאורגניים שהונחו על עור פני. התמסרתי לידיה המעסות של סיגל, לאווירה, למוסיקה המרגיעה והתנתקתי מהמרוץ שממנו יצאתי בבקר. 

כשמדברים על חומרים פעילים חשוב היה לי להבין את תרומתם לטיפול בעור הפנים.
חומר פעיל הוא רכיב המוחדר לתוך תכשיר (קרם למשל), שמטרתו לטפל בבעיית העור אותה הוא אמור לפתור.
⁦⁩


השימוש בתכשיר שיש בו הרכב וריכוז מדוייק של רכיבים פעילים – הוא זה שיקבע האם התכשיר יבצע את הפעולה שהוא אמור לעשות (למשל: לטפל באקנה, לטפל בפיגמנטציה, קמטים ועוד).
⁩ רכיבים פעילים מתאימים לכל עור באופן ספציפי וברור שמה שמתאים לאחרת לא בהכרח נכון לעור פני שלי.
⁩ רכיבים פעילים עוצמתיים כוללים חומצות אלפא הידרוקסיות (גליקולית, לקטית ועוד) לחידוש העור וטיפול בנקבוביות, בקמטים וקמטוטים בין היתר, חומצות בטא הידרוקסיות (סליצילית) המחדשות את העור ואת המרקם שלו ונפוצות גם בטיפול באקנה, חומצה קוז'ית לטיפול בפיגמנטציה, רטינול אהובנו המטפל בכל כך הרבה מטרות בבת אחת, חומצה היאלורונית ללחות ומיצוק, פפטידים למיצוק וטיפול בריפיון ועידוד יצור קולגן, ויטמין סי, רכיבים אנטי אוקסידנטים ועוד.

יעילותם של הרכיבים הפעילים מוכחת במחקרים קליניים ובזכות המדע הכל כך מתקדם, בכל פעם מתגלים עוד ועוד רכיבים שמגוייסים להגשים את המטרות שלנו ולהביא אותנו אל התוצאה.
התאמת תכשירים פעילים, בהם יש תמהיל מדוייק של רכיבים פעילים שיחד יתאימו התאמה מדוייקת לעור שלך ולמטרה הטיפולית שלך, מאפשרת לנו למקסם את התוצאות אליהן ניתן להגיע, מאפשרת לך לטפל בעצמך בעור הפנים שלך על בסיס יום יומי בבית, במהירות ובקלות ומהווה חלק בלתי נפרד משיטות הטיפול שפיתחתי בקליניקה.



אנשים רבים חושבים שטיפולי פנים הם מותרות אלא ש... טיפול פנים הוא הרבה מעבר לפינוק.
טיפול פנים מאפשר לשמור על בריאות עור הפנים לטווח הקצר והארוך. למעשה, הפנים הם האיבר היחיד בגוף שנחשף תמיד לסביבה החיצונית ולכל זיהום אויר, לכלוך, תאי עור מתים ושאריות האיפור שסותמים את הנקבוביות וגורמים להזדקנות העור. עלינו לזכור גם את הנזק שנגרם לפנים מגורמים סביבתיים כמו קור, רוח ושמש. שימוש בתכשירים ביתיים אינו מספיק כדי לשמור על עור בריא, צעיר וקורן. הקפדה על ביצוע טיפול פנים באופן קבוע, אחת לחודש זו הדרך הטובה ביותר לשמור על מראה עור צעיר ורענן לאורך זמן.
הטיפול פנים מאפשר:
1. להאט את תהליך ההזדקנות ולמנוע סימני הזדקנות מוקדמת שמתבטאים בקמטים וכתמי עור.
2. במהלך הטיפול אנו משלבים פילינג שתפקידו להסיר תאי עור מתים וכך העור ניראה רענן וזוהר.
פילינג באופן קבוע בהתאמה ובמינון הנכון יעזור לתחלופת תאים והתחדשותם. פעולה שנחוצה לכל סוגי ומצבי העור כולל אנטי אייג'ינג ולטיפול באקנה.
3. עיסוי העור - בעל אפקט מרגיע, מסייע בניקוז הרעלים ומזרים את הדם בצורה בריאה אל תאי העור.
4. ניקוז שומנים תת עוריים מאפשר פינוי רעלים ופסולת, מניעת אקנה והצטלקויות עתידיות.
5. שקט נפשי - במהלך טיפול הפנים את נרגעת, נותנת זמן איכות לעצמך ויודעת שאת משקיעה בכרטיס הביקור האישי שלך, איתו את מגיעה לכל מקום.
אז תבחרי כמוני תבחרי נכון - בחרי להשקיע בעור פנייך!


ליצירת קשר 
סיגל בבאי - 0528347327 קליניקה לטיפולי פנים מקצועיים בהתאמה אישית
במרכז רפואי עדן בפ"ת.



















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה