יום שני, 24 בינואר 2022

מאפינס קרם פיסטוק מהירי הכנה




מאפינ'ס הם אחד הקינוחים האהובים עלינו בבית ואני מרבה לאלתר מהם מתכונים שונים כדי לגוון את התוספת לקפה. הם יוצאים רכים ונימוחים ולעיתים קשה לחכות את מחצית השעה הנדרשת כדי לנגוס את הביס הראשון אחרי שיתקררו. המאפינס מאד קלים להכנה. כל שיש לעשות הוא להכניס את כל המרכיבים לקעת המקסר, לערבב כמה דקות והבלילה מוכנה. שימו לב שכאשר הבלילה אוורירית תבטיחו לעצמכם מאפינס חלומי. 


השבוע הגיעו להתנסות מוצרים חדשים של המותג UNIQUE מבית חברת "מייסטר": "מחית פיסטוק 100%" ו"קרם בייגלה מלוח" - מעולים להכנת קינוחים ועוגות. לקחתי כפית והתחלתי לנשנש כשהבנתי שאני עומדת לחסל את הקופסא נכנסתי למטבח ובדקות קצרות הייתה בתנור תבנית מאפינס שמילאה את הבית ניחוח פיסטוק מעולה שנמהל בחום המלאכותי של המזגן. חורף בבית תמיד מזכיר לי ילדות. 

מאפינס פיסטוק משובחים
המרכיבים
כוס קמח
חצי כוס סוכר דק
125 גרם חמאה - בטמפרטורת החדר
שקית אבקת אפייה
2 ביצים בטמפרטורת החדר
2 כפות חלב
3-4 כפות ממרח פיסטוק UNIQUE

אופן ההכנה 
1. מערבבים את הסוכר והחמאה יחד עד שנוצר קרם אחיד.
2. מנפים את עם אבקת האפייה ומוסיפים אותם לתערובת החמאה-סוכר. מערבבים היטב עד שנוצר בצק.
3. מוסיפים את הביצים, אחת אחת, ומערבבים היטב בין כל ביצה. 
4. מוסיפים גם את החלב ומערבבים היטב.
5.מוסיפים את קרם הפיסטוק ומערבבים היטב
6. בעזרת כף וכפית מעבירים לתבנית השקעים (אפשר להכניס לתוכן מנז'טים) 
7. אופים את המאפינס ב-170 מעלות עד-20 דקות . 
*אישית אני מאד אוהבת שיש להם טעם פיסטוק עדין אך מורגש ומעדיפה שלא להגדיל את הכמות כי הטעם משתנה.

אחד הביטויים המוכרים לנו בשנתיים האחרונות מאז הגיעה לכאן הקורונה, היה פריחה של תחום האפייה ודברי המתיקה הביתיים. קהל ביתי חובב, מקצועי וחצי מקצועי של אופים וקונדיטורים, שמצא עצמו בבית, החל למכור מוצרי אפייה וקינוחים מהבית. רבים מתוכם פנו לחברת מייסטר וביקשו להשיג את מוצריה בכלל - ואת מוצרי קו הפרימיום של מותג UNIQUE בפרט - במשלוח הביתה. החברה נענתה לאתגר והקימה אתר מכירה לשוק הפרטי ולקהל הביתי. בין הלקוחות המוסדיים והמקצועיים של מותג UNIQUE - מלונות היוקרה של רשת ישרוטל, רשת פתאל ורשת דן, קונדיטוריות וקונדיטורים מובילים ובהם מיקי שמו, רולדין, רשת גולדה ועוד.

מחית פיסטוק 100%: מכילה אך ורק פיסטוק ירוק איכותי הגדל בגבול טורקיה-סוריה. מתאימה לגלידות, מוס, קצפת, עוגות ועוד. מחיר: 72 ש"ח לצנצנת במשקל 300 גרם.


קרם בייגלה מלוח: ממרח קרם במרקם רך המכיל בייגלה אמיתי. מתאים לקינוחים, מילויים, עוגות, גלידות ועוד. מחיר: 39 ש"ח למיכל במשקל 450 גרם.

כשר פרווה בהשגחת חוג חתם סופר והרבנות מטה יהודה.
להשיג באתר ורשתות וחנויות מתמחות, בהן: בייקס (גבעתיים, יהוד), סטוק מתוק (מודיעין), בייקינג (ראש העין), בטבט (בילו סנטר) ועו
ד.


















ריקי ברוך






















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה